Recenze (293)
Sex Tape (2014)
V podstatě odpad snažící se pouze nalákat diváka na vnady Cameron Diaz.
Stejná srdce (2014) (TV film)
Dost bylo homo, teď zas chvíli hetero!
Šéfkuchař na grilu (2014)
Těšil jsem se na pěkný film o jídle a místo toho jen skok do americké pseudo-reality dneška!
Trabantem Jižní Amerikou (2014) (seriál)
Zatím největší ubohost z páně Pribáňovy dílny. Co nás čeká příště? Hlavně to je Reality-TV, k dokumentu to má daleko!
Tři bratři (2014)
Svěrákovské psycho. Tohle shlédnout chce silnou náturu. A progresivní texty písní typu: ...v pušce mám kulku, hledám Karkulku... nebo ...uvidí Mařku a řekně jářku... či ...kravičko, kravičko, přišla jsem pro mlíčko... mě už úplně dorazily! Ta jedna hvězdička je za to, že obraz nebyl rozmazanej.
Angelika (2013)
Tak to se zase nepovedlo! Je to další naprostá pitomost, která se nedá srovnávat s originálem.
Banshee (2013) (seriál)
V téhle věci jsou tak neuvěřitelné situace, že by to neprošlo ani na Marsu. Prostě je to slátanina. Násilí a erotika je spíše v náznaku, postavy nejsou dostatečně prokreslené a děj spočívá v tom, že se vlastně může stát úplně cokoli.
Cyril a Metoděj - Apoštolové Slovanů (2013) (seriál)
Bohulibé dílo, leč naprosto nevěrohodné dialogy. Jako když do přeříkávají amatéři. Líbil se mi pouze komentář.
Enderova hra (2013)
Stařičký, infantilní Ford a přechytralý dětičky. Pro koho ty filmy vlastně točí? A kdo tak asi dneska chodí ještě do kina? Ti kdo maj čas a kapesný! Jenže já nemám ani jedno, ani druhý a je to dobře, protože zaplatit za tohle by mě fakt mrzelo. Takže dát "dvě" sem asi trochu přehnal?! Snad za ty efekty? Ale ty jsou dneska všude a už jsem viděl o hodně lepší. Já jsem prostě velkej dobrák! Veliteli, Fazolku, Malý doktore, musíme se vyspat! Salam alejkum přátelé!
Exkluziv! (2013) (pořad)
Na to, aby to bylo koukatelné, je Brožová příliš oblečená.