Recenze (3 179)
Obi-Wan Kenobi - Část I (2022) (epizoda)
Ten začátek mě moc nenadchl, byť odpovídal tomu, co ukazoval trailer. Nicméně špatné to není, dám teď prostor dalším dílům. A konečně něco z trochu jiného prostředí než Mandalorian.
Sluha národa - Epizoda 6 (2017) (epizoda)
Taneční souboj nebyl špatný, ten zbytek ale už trochu zaostával.
Sluha národa - Epizoda 5 (2017) (epizoda)
Už byly lepší i horší chvíle. Byť tahle část byla hlavně o vztazích, nicméně nevybrání premiéra bylo z těch zajímavějších částí.
Sluha národa - Epizoda 4 (2017) (epizoda)
Tenhle díl konečně stál za to, po dlouhé době to mělo spád, myšlenku a hlavně žádný velký lapsus.
Bitva na Moravském poli (2021) (TV film)
Ty některé hrané scény byly dost zvláštní, ale obsahově to nebylo špatné. Byť je škoda, že ta archeologie zatím nebyla dokončena, ta by mohla přinést nový a zajímavý pohled na věc.
Sluha národa - Epizoda 3 (2017) (epizoda)
Ta noční můra byla asi zatím nejslabší části za celou dobu.
Sluha národa - Epizoda 2 (2017) (epizoda)
Muchin v týhle části vážně válel. Evidentně se ve funkci již zabydlel.
Sluha národa - Epizoda 1 (2017) (epizoda)
Tenhle díl byl jednoduše zvláštní. Začátek nebyl špatný, ale pak to šlo do kopru.
Kapitán (2017)
Zajímavý psychologický film, co s člověkem udělá uniforma. A jestli to bylo podle skutečné události, tak hodna zajímavý případ. Pokud by o něm existovala nějaká psychologická studie, tak bych si ji rád přečetl, protože tyto momenty by jistě za rozbor stály.
Sluga naroda 2 (2016)
Prostě to byla jedna hodně dlouhá epizoda. Možná až moc dlouhá, ale některé pasáže byly k nezaplacení. Nicméně by se našly i momenty, kdy by bylo lepší ubrat nohu z plynu.