Recenze (1 021)
Open Grave (2013)
Open Grave je hodně zvláštní horor/thriller. Tohle označení na něj sedí nejvíc. Začátek Vás pohltí, prostředek mě skoro uspal a konec zas dostal. Film má i docela zajímavou zápletku. Já dávám 60%.
Podezřelý (2013)
Velmi kvalitní akční nářez z Jižní Koree. Automobilové naháněčky té největší kvality. I ostatní akční pasáže jsou perfektní. Dávám 80%
Poslední dny na Marsu (2013)
Celkem dobrý sci-fi horor z Velké Británie. Na Horizont události to ovšem nemá. Já dávám 60%.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Zklamání. Po vynikajícím 5 díle přijde tohle. Co bude dál, agent 007 se přidá k "rodině"?
Scary Movie 5 (2013)
Nejslabší z celé série.
Stoker (2013)
Jo vizuálně dobrý, ale jinak jedním slovem NUDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
Světová válka Z (2013)
PAráda. Vynikající zombie horor. Můžu jen doporučit. 100%
Texaský masakr motorovou pilou 3D (2013)
Jo Texas Chainsaw 3D je blbost, ale blbost co nenudí. Solidní další verze o muži co rád motorovou pilu. Dávám 60% a na zkrácení dlouhé chvíle doporučuji.
The Den (2013)
Ne tohle u mě nějak nefungovalo. Celkem nuda, dávám 55%
The Wicked (2013)
Dlouho jsem se tomuhle filmu vyhejbal, místní hodnocení mě odrazovalo. No nakonec jsem to risknul a vůbec nelituji. The Wicked je celkem vydařený horor a i trošku delší stopáž mi vůbec nevadila a 100 minut uteklo parádně. Na nudný večer doporučuji. Dávám 60%