Recenze (251)
Kobra 11 (1996) (seriál)
Nááhodou...první řady jsou docela ucházející, jako malá a myslím že i teď jsem se u toho i pobavila.
Titanic (1997)
Ono je to krásný, má to vše, co má film takového kalibru mít, ale mě nikdy nedostal k slzám. Kate Winslet je tady opravdu nádherná a s Leem jim to moc sluší. Pro mě to ale i přesto bude film, který si sama nepouštím...
Znovunalezený život (1998) (TV film)
Docela dojemný film. Musím říct, že takové téma by si zasloužilo větší pozornost.
Slunce, seno, vesnice (2008) (TV film)
Osobně moc nechápu tyhle negativní ohlasy na celou trilogii. V reálu jsem se ještě nikdy nepotkala s někým, kdo by Slunce seno neměl rád. Já mám tyhle filmy ráda, vždyť kdo někdy byl na vesnici, tak ví, že takhle to tam prostě chodí :)
Dožeň, co se dá! (1999)
Je to celé takové milé..:)
Shrek: Zvonec a konec (2010)
„Dělej, zařvi“ :D Do čtvrtice všeho dobrého, ale musím říct, že třetí a čtvrtý díl už zdaleka není tak skvělý jako jednička a dvojka. Ale i přesto jsem se bavila vcelku slušně a Shreka mám ráda.
Jak dostat tatínka do polepšovny (1978) (TV film)
Jeden z nejkrásnějších českých filmů vůbec! mám ho mnohem raději než zimní díl:)
Nebezpečné známosti (1988)
Takže viděla jsem jak Valmonta a zmodernizované Velmi nebezpečné známosti a můj žebříček je asi takto: 1. Velmi nebezpečné známosti, 2.Nebezpečné známosti, 3.Valmont. Ovšem první zde vypsaný film má před těmi ostatními veliký náskok.
Ženy v pokušení (2010)
Ach jo..:( pro mě osobně strašné zklamání - stejně jako Líbáš jako bůh. Z traileru jsem se válela smíchy, bohužel jsou v něm obsaženy všechny vtipné hlášky a podobně. Eliškce Balzerové to moc sluší, když je na plátně ona, člověk z ní opravdu nesopouští oči, bohužel mi připadalo, že její postavě mohl být dán mnohem větší prostor. Navíc duo Vlasáková x Dyk mi k sobě opravdu neseděly. Nevím...moje máma mi řekla, že takové filmy pochopím, až budu starší, takže jsem na to moc zvědavá. Není to komedie, ani drama.// po druhém zhlédnutí tedy zvedám hodnocení na 3*.
Mandolína kapitána Corelliho (2001)
Vlastně se mi to docela líbilo, ALE...Penélope a Nicolas k sobě pasujou asi jako jamajčan k péřovce, o nějaké vášni nemůže být ani řeč. Příroda krásná, ovšem filmu prostě něco chybí. Asi jsem vadná,když tohle napíšu a dám 4*.