Poslední recenze (1 507)
Na křídlech lásky (2023)
Romantarna na vypnuti hlavy s normalni stopazi a hezkou prirodou. Konec byl opravdu hodne pohadkovy.
Bullet Train (2022)
Takovy Kill Bill na japonsky zpusob. Druha polovina na me ale byla trochu moc. Sandra Bullock se tam objevi maximalne na minutu. Pittovi ale tahle role sedla. 2,5*
In the Land of Saints and Sinners (2023)
Na to, ze jde o film s Liamem, tak to byla dost nuda. Nebyt jeho a krasne prirody, tak bych mozna ani nedokoukala.