Poslední recenze (55)
Kurz manželské touhy (2021)
Mě to bavilo. Příjemně civilní Radek Holub, netypická Jana Plodková, skvělá Ivana Uhlířová, vlastně tam nebyl nikdo, kdo by mě štval.
Last Christmas (2019)
Jako sorry, ale víc než eskapády hlavní hrdninky mě zajímal příběh její šéfové a její obchůdek s vánočními potřebami. Chci více obchůdku s vánočními potřebami!
Ztracené město (2022)
Úplně zbytečná a sterilní vykrádačka o ničem. Není to taková ta laciná béčková kravina, která vás pobaví. Je to drahá kravina, u které se nudíte. Vlastně ani nevím, za co dávám ty 3 hvězdy. Nejspíš za Brada, který si během svého pětiminutového účinkování ukradl film pro sebe a (s mírnou závistí) za Sandru, kerá je v jejich letech stále šik baba, aniž by působila vypreparovaně.