Recenze (53)
Alenka v říši divů (2010)
Krásny film. S mojimi oblúbenými hercami. vniesol do mňa taký zvláštny pocit, akejsi ľahkosti a tajomsnosti. naplnil ma akousi Burtonovskou energiou, ktorá mi vyčarila úsmev na perách. :)
Angel-A (2005)
Škoda, že je to čiernobiele..mohlo to byť radšej vo farbách Amélie z Montmartru :) keď to nesie take farebne posolstvo.
Ať vejde ten pravý (2008)
Tak tu sa nám ukazuje celá pravda-na margo amerických upírskych ság- Byť upírom nie je tak super- je to prekliatie, boj o holý život zabíjaním- o to horšie že tu predstavuje upíra malé dievčatko. Téma upírstva tu dostáva úplne iný kontext a o to je to realistickejšie. Krvavé scény až mrazia. hlavne tá kde malé dievčatko vyletí na obrovského muža ako opica, ktorej sa muž nedokáže striasť, drží sa ho ako kliešť...zimomravé- aj prostredie v celom filme.
Borgman (2013)
Nechutná psycho konina....nemohúcnosť diváka niečo spraviť a ovplyvniť tak dej, je úplne hrozná...nahlodáva dušu...a človek sa z toho môže akurát tak pozvracať.
Cesta do středu Země (2008)
Naivné, priehľadné a celkovo nejaké divné...
Černá labuť (2010)
Myslím, že svet sa rozdelil na dva tábory- na jednej strane sú tí, čo Black swan milujú...na druhej, tí čo ju nenávidia................. Black swan....veľmi rozporuplné pocity ...na jedne j strane zaujímavý námet, premena dobrej labute na zlú, bravúrne výkony a hudba, dobrý koniec....ale niečo mi na tom celom vadilo. Asi ten pocit, že dobre...videla som...a čo s tým? malo ma to fascinovať? nie...vôbec nič to so mnou neurobilo....nič mi to neprinieslo, nezmenilo ma to...a pritom každý je z toho filmu taký nadšení? Pýtam sa prečo? Ja som si ho pozrela a vymazala z počítača..a nič, tým to pre mňa skončilo, už to nechcem nikdy vidieť.... Ani Fontána ma nedostala tak ako by sa patrilo tak ....sorry Aronofsky...asi nebudeme kamaráti čo sa týka filmov :)
Čokoláda (2000)
Veľmi dobrý výber hudby Rachel Portman udával celému filmu svojskú atmoféru snovosti...až cítite chuť čokolády na jazyku, vábi vás, hladí a úplne vás vtiahne do čarovnej atmosféry francúzskeho mestečka. Odporúčam aj knižnú verziu autorky Joanne Harris- hlavne kvôli výstižným opisom chutí, farebných vôní a úžasnému štýlu písania, ktoré vás tak isto vtiahne...
Darjeeling s ručením omezeným (2007)
Tento film má v sebe jedinečnú indickú atmosféru. Velmi dobrý výber hercov. Pastva pre oči.
Deň, ktorý neumrie (1974)
Zaujímavý film. čítala som k nemu scenár a bol lepší ako samotné spracovanie. Bukovčan v ňom opísal detaily, ktoré boli dôležité ale do filmu sa nedostali. buď sa režisérovi zdali nepodstatné, alebo sa mu nepáčili. v scenári dokonca boli opísané niektoré scény úplne do detailu a bravúrne, vo filme boli natočené úplne inak a nezdalo sa mi, že lepšie. No, ale klobúk dole pred výkonmi hercov. tí to všetko zachránili a preto film dostal 4 hviezdičky :) . apropó.. ten Štefan Kvietik má fakt úžasný hlas :)
Dobrodružství Hucka Finna (1993)
Príjemný film na nudné popoludnia.