Recenze (4 625)
Čertí brko (2018)
Ondřej Vetchý z čerta o hodnosti "vraníka" (S čerty nejsou žerty) to dopracoval vysoko, pekná kariéra. To je ale všetko čo ma zaujalo.
Lída Baarová (2016)
Životopisný snímok by mal mať nejaké čaro, aby diváka zaujala daná osoba a jej život. Tu žiaľ to absolútne nefunguje.
Artemis Fowl (2020)
Neviem či som starý na takéto rodinné fantasy, ale z môjho pohľadu tento snímok je strašná kravina až pochybujem o údajnej obľube knižnej predlohy. Artemis Fowl je absolútne nesympatická postava a to sa nechcem navážať do vnuka Roberta Shawa.
Blíženec (2019)
Trápny akčný film. Matrix akčné scény, ktoré viac sú na smiech a od reality majú ďaleko. Rodinný záver filmu je tragédia.
Hrabě Monte Cristo - Epizoda 4 (1998) (epizoda)
Po nezáživnej 3. časti som čakal veľkolepé finále. Žiaľ nič som nedostal... fádne a nudné vyvrcholenie dobrodružstva grófa, ktorý mal na konci viac masiek ako sám Fantomas.
Hrabě Monte Cristo - Epizoda 3 (1998) (epizoda)
Nezáživný diel, nič podstatné sa nestalo ako keby si filmári všetko nechávali do poslednej časti. Na konci som sa už nudil a preto znižujem hodnotenie.
30 stříbrných - Vzpomínky (2020) (epizoda)
Tento diel bol na jednej strane veľmi pútavý, pravdepodobne asi najschopnejší z doterajších. Ovšem príbeh sa dostal na tenkú hranicu a bojím sa, aby sa zo seriálu nestala fraška.
Hrabě Monte Cristo - Epizoda 2 (1998) (epizoda)
Druhý diel má silnejší vplyv na diváka. Proti svojej vôli som začal fandiť intrigám Monte Christa.
Hrabě Monte Cristo - Epizoda 1 (1998) (epizoda)
Úvodná časť nie je nejaká pútavá, divák si musí hľadať cestu k príbehu a hereckým protagonistom. Mal som pocit, že sledujem nejakú počítačovú adventúru v zmysle, že vyriešime nejaký problém v nejakom sektore a hneď sa presunieme do ďalšieho.
Buzíci (1974)
Gérard Depardieu nemá ešte nadváhu a dokonca vie aj šprintovať. Zvyšok ma nebavil.