Recenze (4 630)
Planoucí duše (2019)
Príbeh ma nebavil a vôbec bolo to celé nejaké divné. Obsah snímku podľa Cinemax znie možno zaujímavo, ale tak ako sa odohráva príbeh je to na hlavu.
Temný krystal (1982)
Hrozný snímok! Plyšové potkany proti plyšovým supom, či čo to malo byť.
Ášúra - noc dětí (2018)
Tento snímok mi priniesol veľmi zmiešané pocity. V pár momentoch som sa kochal, potom trikrát toľko trpel. Hrozne zle pôsobia digitálne triky až vyvolávajú nechuť k príbehu.
Hamlet (1948)
Táto filmová realizácia Hamleta ma očarila. Absolútne dokonalé dielo.
Hamlet (1990)
Sfilmovaná divadelná hra musí byť zrealizovaná tak aby filmový divák bol neustále v pozore, nenudil sa a očakával ako sa príbeh vyvinie. V tomto snímku to nefunguje.
Divize (2020)
Film má devízu, že sa môže oprieť o skutočné udalosti a to je viac ako môžu ponúknuť iné filmy s vyššími rozpočtami, s polonahými ženami a brutalitou ktorá je iba na scenári. Tento snímok je obrazom biedneho a skorumpovaného života v Brazílii.
Parazit (2019)
Zo začiatku som sa bavil, žiaľ zábava až príliš skoro prešla do nudy. Niektoré momenty z príbehu sa mi zdali príliš hlúpe a trápne. Celkovo nemám dobrý pocit.
30 stříbrných - Svatá válka (2021) (epizoda)
Príbeh je stále zaujímavý, ale znižujem hodnotenie pretože mám pocit, že už to pomaly smeruje do frašky lacného hlúpeho hororu s ešte hlúpejším finále.
30 stříbrných - Dvojník (2020) (epizoda)
Mal som pocit, že pozerám dva na sebe nezávislé príbehy. Dej je stále zaujímavý, ale podľa mňa celkovo sa to zamotáva a smeruje zlým smerom.
Hodinářův učeň (2019)
Za posledné roky tie rozprávky nestoja za veľa a táto je asi najhoršia.