Recenze (4 625)
Bodka (2019) (seriál)
V podstate to vyzerá ako rozprávka pre strašne málo inteligentné deti. Ospravedlňujem sa, ale nikoho nechcem uraziť.
To se vysvětlí, soudruzi! - Hoří, má babičko (2024) (epizoda)
To je taká strašná blbosť! Nechápem, ani neviem prečo na to ešte čumím...
Monarch: Odkaz monster (2023) (seriál)
Po 7. epizóde som si dal prestávku od tohto seriálu a dnes konštatujem, že som už nenašiel chuť sa k nemu vrátiť a dopozerať ho. Očakával som seriál, ktorý sa odohráva v 50. rokoch 20. storočia, pátranie po Godzille... ovšem toto je absolútne mimo seriál, príliš veľa balastu, nepodstatných paralelných príbehov a vnucovanie divákovi dnešných moderných ohavností.
Le Voyageur - La Vallée de la peur (2021) (epizoda)
Prakticky nie je ani o čom písať. Ďalšia časť, ktorá sa podobá na predchádzajúcu. Mierne ma desia postavy, ktoré by mali byť vydesené zo zmiznutia príbuzného, známeho a oni sa furt usmievajú ako keby nevedeli o ničom. Príbeh mierne graduje do finále keď Tulák č.2 pôjde vrahovi Tuláka č. 1, čo má byť sériový vrah o ktorom nikto nič nevie.
To se vysvětlí, soudruzi! - Copak je to za veksláka (2024) (epizoda)
Z koniny sa stala blbosť. Je to síce o niečo pozitívnejšie hodnotenie oproti druhej epizóde, ale kde je zmysel tohto seriálu?
To se vysvětlí, soudruzi! - Jak uškrtit mistra Šálka (2024) (epizoda)
A je to tu! Absolútna kravina už v druhej epizóde! Ešte dve takéto časti a moja trpezlivosť je preč.
Le Voyageur - La Maison sous le vent (2021) (epizoda)
Hm... Eric je po smrti a máme nového tuláka. Príbeh vcelku realistický, nový tulák si musí zvykať na nové prostredie. Kriminálna zápletka vcelku fajn. Štandard na aký sme zvyknutý.
Le Voyageur - Le Village assassiné (2019) (epizoda)
Klasická epizóda. Od prvej časti kvalita šla smerom nahor, príbehy si udržiavajú sledovateľný štandard. Pohodová televízna kriminálka.
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizoda)
Je to konina! Na druhú stranu pár vtipných hlášok, blbostí a tak okolo toho, robí tento seriál ako tak pozerateľným. Ovšem dokedy to divák bude trpieť?! Neviem, ja volím zatiaľ stred za 3* a pokiaľ to v ďalších častiach nebude viac na hlavu ako tu a teraz tak možno aj seriál dopozerám.
The Ghoul (1933)
Sklamanie! Snímok nemá poriadny príbeh, nemá poriadnu atmosféru, v podstate je až priveľmi nudný. Dej sa neposúva dopredu pretože postavy veľa rečnia medzi sebou a predtým sa schádzajú a tej časti filmu prakticky ani nerozumiem.