Recenze (4 635)
Léto s kovbojem (1976)
Ach jaj... neviem, neviem... strašne hlúpa komédia.
King Kong (2005)
Krásne vizuálne, lahôdka na oko. Skvelá kamera, výprava, triky... príbeh už známy, ale jedna z najlepších realizácií.
Superman se vrací (2006)
Superman... milovaný i nenávidený. Tento snímok je modernejší, graficky krajší alebo nudnejší ako originál.
Bez dcerky neodejdu (1991)
Zaujímavé a silne emotívne. Alfréd Molina je skvelý, v každom divákovi vyvoláva pocit potrebného úteku.
Tasmánští čerti (2013) (TV film)
Zo začiatku tento snímok bol zaujímavý, ale potom sa úplne dejovo zopsul... žiaľ niektoré scény boli až tak dementné, že som dostával záchvaty. Triky adekvátne lacnej tv produkcii.
Expres z Norimberka (1953)
Lacná kriminálka... slabý dej má rýchly spád, žiadna atmosféra a smiešne prestrelky. Film však nejako neurazí...
Obr lidožrout (2008) (TV film)
Po pozretí snímku mi v tele nezostal zdravý ani jeden orgán, odchádzam na liečenie. Atmosféra je mix primitívnosti a nepodarenej rozprávky.
P.Ě.S.T. (1978)
Tento snímok ma veľmi zaujal, je to možno tým gangsterským podfarbením. Je nás asi málo fanúškov filmu, ktorí hodnotíme tento snímok veľmi vysoko.
Denní světlo (1996)
Film na jedno pozretie, nezanechá stopu v divákovi. Po pár rokov už ani neviem o čom to bolo :-)
Cable Guy (1996)
Hodnotím ako odpad! Naozaj veľmi trápne až nechutné, od tohto filmu neznášam Jima Carreya!