Recenze (4 625)
Malý velký muž (1970)
Jeden z najlepších westernových snímkov všetkých čias. Krásne zosúladené dobrodružstvo z Divokého západu.
Blade 2 (2002)
Áno... toto sa mi páčilo, aj keď som sa nebál :-) Akčná pecka, skvelá atmosféra, zaujímavý príbeh a o level lepší snímok ako jednotka.
Blade (1998)
Zaujímavý príbeh, tajomno a mystika... atmosféra, gradácia deja boli nadpriemerné. Koniec bol na moje vnímanie pošahaný a nelogický z pohľadu dejovej línie.
Blade: Trinity (2004)
Zbytočné pokračovanie... absolútne bez dotiahnutej myšlienky, naivný scenár. Bez prvých dvoch častí by to bolo stratené hororové béčko, po ktorom by ani pes neštekol.
Dospívání po americku (1993)
Robert De Niro exceluje až z neho mrazí, snímok sa oplatí pozrieť určite kvôli nemu. DiCaprio & spol. sú celkom slušní. Nepoznám dielo Tobiasa Wolffa a doteraz som o ňom nepočul, kvalita filmovej verzie jeho románu "stojí a padá" na nadpriemerných hereckých výkonoch, kvalitne zobrazenej atmosfére doby... Dramatičnosť nie je vygradovaná podľa môjho gusta a miestami ma film nudil, ale hodnotím vysoko kvôli pozitívam.
Potopte Bismarck! (1960)
Komorne ladená nudná dráma bez patričného napätie a atmosféry. Príliš jednoduchý príbeh, veľa rečí a porád medzi množstvom postáv. Akcia miestami náhradná archívnymi zábermi z námorných bitiek, smiešne hračkárske lietadielka nad modelom lode a preto tento film rozhodne nemôžeme radiť medzi najlepšie vojnové filmy.
Kdo chce zabít Jessii? (1966)
Príjemná milá komédia, kde nakoniec všetko skončí ako má.
Tretí šarkan (1985)
Na svoj vznik a popularitu jedinečná detská sci-fi, ktorá neponúka toho veľa a dospelému divákovi nemá čo dať.
Gepard (1963)
Nezvykol som si na pomalé tempo a samotný príbeh ma tiež nezaujal. Na druhej strane film dýcha atmosférou doby, kostýmy a výprava sú pozoruhodné a celý snímok je umelecky vyrozprávaný.
Hrozba z temnot (2009) (TV film)
Celý tento skvost si môžete pozrieť: http://www.youtube.com/watch?v=_vUxaxp8Zcw