Oblíbené seriály (9)
Království (1994)
Městečko Twin Peaks (1990)
Odpočívej v pokoji (2001)
Glee (2009)
Liga gentlemanů (1999)
Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů. Tihle pánové předvádí přesně takový černý britský humor, jaký mám rád. "Hello, hello. What's going on?What's all this shouting? We'll have no trouble here. " Moje nejoblíbenější postavy : pan veterinář Chinnery, Edward a Tubbs :-)
Comeback (2008)
Ztraceni (2004)
Mistři hrůzy (2005)
Psychoville (2009)
Po klasice League of Gentleman se tahle partička pustila do dalšího geniálního seriálu, který se jim opět podařil na výbornou.