Recenze (1 215)
Lví král (1994)
Nadherny film. Co sa mojej generacie tyka zrejme prvy film co videli v kine a ked som si ho pozrel po takmer dvanastich rokoch znova tak som ho cely preplakal. je to raz najlepsia disneyovka
Mladí muži za pultem (1994)
na Jarmuscha to nema, ale aj tak bomba vec
Můj táta hrdina (1994)
nevime jak vy ale ja si takto nejak predstavujem film na nedelu poobede. prijemne pobavi, absolutne nicim nenadchne, a Gerard je stale dobry.
Nebezpečná rychlost (1994)
nový nápad, úvod do kariéry Sandry Bullock a geniálny Dennis Hopper.
Pohotovost (1994) (seriál)
vyniajuci stale napinavy serial sice neovplyva inovacnymi technologiami a niekedy nas ,,mensimi,, medickymi chybickami doslova rozosmeje, stale zostava ako vrchol nemocnicnych serialov.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
slovo kult este nikdy nedostalo zasluznejsiu podobu.
Tři barvy: Bílá (1994)
nevidel som sice Dekalog ale doposial asi najlepsi Kieslovskeho film co som videl. cela trilogia Tri farby je o podobach lasky a jej dopadu na cloveka v roznych situaciach. pre mna je biela a zvlast jej koniec najpompeznejsia oslava vztahu dvoch ludi aku si pamatam snad jedine z Modrej kedy zazneje piesen na zjednotenie europy. scenu kedy delpy vychadza v svadobnych satach povzujem za jednu z najlepsich ake som kedy videl. hlboko odporucam.
Tři barvy: Červená (1994)
ohromujuca snimka. skutocne ohromujuca a dychberuca symfonia farieb, bergmanovsky klaustrofobicka atmosfera, vynikajuce vykony a az lynchovsky pre niekoho nezrozumitelne. a predsa je to bezchybne
Vlk (1994)
absolutne neskodne superbecko so skvelym nicholsonom.
Vrána (1994)
atmosféra super aj hudba sa dala, ale ten istý problém ako u sin city, forma prevýšila obsah a príde mi fakt skor do placu ze ten film vyuzil smrt brandona leeho ako zásterku pre jeho pseudo kultovosť, a to napriek tomu že jeho herectvo stojí za prd.. ale pozerá sa to dobre.