Recenze (143)
Agent bez minulosti (2002)
Bavilo.
All That Jazz (1979)
Nejlepsi film vsech dob.
Alois Nebel (2011)
me se to libilo, i pres postrehnutelne animacni nedokonalosti a to ze sem uplne nepochopil rodenovu postavu, se mi to libilo....
Amadeus (1984)
Genialni.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Tak tohle je snad jedinej porad z cesky produkce kterej me v soucasny dobe fakt bavi.
Antikrist (2009)
Plytky, smesny, bez atmosfery. A ta redka me taky srala.
Apokalypsa (1979)
jeden z tech nejlepsich atmosferickych filmu...
A-Team: Poslední mise (2010)
moc zbesily na muj vkus...
A teď něco úplně jiného (1971)
skvela kompilace, ale originalni televizne nasnimany skece fungovaly lip...
Automatic for the People (2010) (studentský film)
Momentalne muj nejoblibenejsi FAMO film.