Recenze (591)
Noc bezMoci (2015)
Zbytečný remake! Originál už to nepřebije, ovšem nějaká invence tam je.
Noc klavíristy (1976)
Velice povedená kriminálka od mého oblíbeného režiséra... Moc se mi to líbí, má to šťávu, lidský apetit a docela dobrou hudbu...
Noc na zámku (1981) (TV film)
Luděk Sobota se snaží...
Northwest Outpost (1947)
skvělá skladatelská práce českého skladatele Rudolfa Frimla !!
Obhájce (1973) (TV film)
Dvoudílný (97 + 80 minut) televizní film inspirovaný skutečným soudním případem v hlavní roli se Zdeňkem Řehořem v titulní roli. Jeden z jeho nejlepších výkonů v televizní kariéře. Kvalitní scénář, ovšem nenápaditá a vleklá režie. Formát se podobá například Soudci A. K. V dalších rolích se objevil například Jaroslav Satoranský, nebo Bedřich Prokoš. Byť je film uveden jako původní, inspiroval se knihou Utrpení Sacca a Vanzetiho. Látka byla několikrát zpracována i filmově - nejslavnější je italský film Sacco a Vanzeti.
Obchod na korze (1965)
Ten film je opravdu neobvykle zdařilý, ale nemůžu tomu dát pět hvězd, protože mi to přijde hrozně zdlouhavé, utahané a pomalé. Dalo by se to pohodlně o půl hodinu zkrátit. Dlouhá expozice a unavující tempo.Velmi kvalitní Liškova hudba, ze které by si měli vzít skladatelé příklad...
Obchodníci (2013)
JEDNÁ SE O AMATÉRSKÝ FILM, KTERÝ BY TAK MĚL BÝT I OZNAČOVÁN.
Obchodní dům (2017) (studentský film)
Je to velmi dobré, ovšem do plného počtu hodnocení něco chybí. Zajímalo by mě něco více, než jen pozorování a posmívání se lidem ve stylu Klusákovské "dokumoderny". Dokument není zasazen do kontextu doby ani místa - je to pouze panoptikum, přesto velmi dobré, místy až bolestivě vtipné.
Oblomov (1979)
Úsměvné romanticko-epické drama v dokonalé režii, s podmanivou, i když syntetickou hudbou. Bavil mě hodně i dabing Topfera... Hlavního hrdinu zcela chápu !!
Obrazy, pohádky a sny (2017) (TV film)
Dokument je možné shlédnout i na internetovém vysílání České televize. http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/11885244390-obrazy-pohadky-a-sny