Oblíbené seriály (10)
Četnické humoresky (2001)
Dobrodružství kriminalistiky (1989)
Hříšní lidé města pražského (1968)
Do jisté míry ještě idylická atmosféra 20. let 20. století v Praze, k tomu výborné herecké výkony skvělých herců, zajímavé a napínavé detektivní příběhy, dobrý hudební doprovod. Takhle nějak si představuju kvalitní dílo.
Zdivočelá země (1997)
Chalupáři (1975)
Taková normální rodinka (1971)
Panoptikum Města pražského (1987)
Byl jednou jeden dům (1974)
Gumídci (1985)
Mým jasným favoritem je Stoupa. Jeho dialogy s knížetem Ignorem jsou skvělé!
Třicet případů majora Zemana (1974)
Poprvé jsem viděla seriál v roce 1999, kdy jej uvedla ČT spolu se sérií 30 dokumentů. Bez těchto dokumentů bych patrně na celý seriál nahlížela poněkud jinak. Takto odhlížím od jakékoli propagandy a k některým dílům seriálu se ráda vracím...