Recenze (12)
Šestý smysl (1999)
Napodruhé, se znalostí pointy, jsem si to užil daleko víc. Protože ta minuta na konci napoprvé naprosto upozadí zbytek filmu. A ten si to určitě nezaslouží.
Banksy: Exit Through the Gift Shop (2010)
...a teď si všichni sborově zanadáváme jak street art zkomerčněl (existuje vůbec takové slovo? :P) a jakej je MBW nesympatickej parazit. Docela by mě zajímalo, kolik zdejších kritiků by na tu výstavu šlo a slintalo nad těmi výtvory, zvlášť když by na ní odkazoval sám velký Banksy. ;)
Ajťáci (2006) (seriál)
Podobný případ jako HIMYM, čtvrtá řada kazí celkový dojem. :/
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Poměrně příjemnej seriál, ale za 5. řadu, kde se jednotlivé postavy chovají jako naprostí idioti, vtipy jsou předvídatelné, nevtipné (někdy i hodně trapné) a nebo okopírované z předchozích sérií, strhávám jednu hvězdu. Edit: V průběhu 8. série si říkám, že ta 5. byla ještě hodně dobrá, doufám, že tuhle křeč scénáristé brzy ukončí...
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
U tohohle se asi bavit nikdy nebudu, je mi líto...
Simpsonovi ve filmu (2007)
Díky prasátku o něco vtipnější než seriál. Zápletka (rodinná krize) je stejný jako ve velké části seriálových dílů. Tohle opakování mi na Simpsonových nejvíc vadí, takže se radši kouknu na film, než na klasické 4 díly (radši uvidim jenom jeden happyend ;). Seriál má u mě průměrné čtyři hvědzy, tady jsou to ty 4 on něco lepší.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Určitě kvalitní film, mně ale přijde dost chladnej, všechno ubíhalo jen tak mimochodem. Opravdu skvělá je jen dějová linie s Brooksem (institucionalizace), jinak průměrné 4*...
Donnie Darko (2001)
Viděl jsem Director's cut a zase tak moc doslovný mi to nepřišlo. Kdybych viděl jako první tu "oříznutou" verzi, tak bych to možná bral jinak, takhle nad tím stejně člověk musí přemýšlet. Nejsilnější částí filmu je jeho atmosféra dotvářená skvělým soundtrackem.
Mazací hlava (1977)
Nepochopil jsem to. A vůbec mne to netrápí. Ani se nebudu pokoušet tenhle film pochopit, protože bych se na to musel dívat znova. A na to fakt nemám.
Stalker (1979)
První polovina naprosto hypnotizující, ten zbytek jsem vůbec nepochopil, takže jsem se chvílema nudil. Ale ten správný čas na další shlédnutí ještě přijde. :)