Recenze (110)
28 týdnů poté (2007)
Agresivní smrťák zběsile kosí a pozadu nezůstávají ani jedinci z US, kteří si svými činy o5 naexkrementovali do kalhot....před rodičovskou i partnerskou láskou a geny je každé opatření krátké. Tudíž, jedeme dál osmadvacítko.....80%
Oběť zla (2007)
Zhýralí tůristi vlezli v krásné přírodě domorodcům do cesty a tím pádem si vykoledovali další zajímavé zážitky nejen z okolních lesů, hor a jezer..........Ovšem z mého pohledu vše probíhalo moc předvídatelně, dle zajetých kolejí a tak nějak to nemělo ty správné stříkance i když práce je odvedena kvalitně 50%
Ztraceni (2004) (seriál)
Všechno nemusí dávat smysl, problém nastane, když ho ovšem nedává (skoro) NIC......70%
Brouk (2006)
Neskutečná nuda a čekání jaká inťoušovina z toho kecání nakonec vyleze se převalila v pěknou psychoschízu...další důvod, proč si o sledovaných filmech předem nic nezjišťovat, pak totiž může být (a nemusí) člověk příjemně překvapen (i když se jedná o pouhou konečnou asipůlhodinku) 70%
Jsem nesmělý, ale léčím se (1978)
S každým zhlédnutým filmem žánru bláznivé komedie, se opět a opět přesvědčuji, jak moc je mi tento žánr vzdálený....v případě tohoto filmu jsem se ovšem cca 3x zasmála a Pierra mám ráda, neb jeho osobní kouzlo je velice příjemné. Navíc při pozorném sledování děje je vidět, jak šikovný při své "nešikovnosti" vlastně je...jinak je to prostě bláznivá trapárna :D 55%
Habermannův mlýn (2010)
Film, který se mi jeví, jako by byl natočen jen kvůli svému začátku a konci. Sice nejsilnějším momentům, ale to mezi tím...to je jedna velká odtažitá prázdnota, která provází průběhem let, ovšem bez snahy nás jakkoli citově zaangažovat....... zahlcuje pozornost dějem, jako by prvoplánovitě směřoval k tomu hlavnímu, vodí nás různými oklikami, ale neukazuje proč, neukazuje možné pohnutky, ukazuje nesmyslost, která se v ději kloubí od začátku do konce...Paměti národa nám neustále dokazují, že je vše možné a abychom nezapomínali.......a filmaři nám stále dokazují totéž, ALE........ kdyby se Herz zcela oprostil skutečného motivu, ze kterého vycházel, natočil by to možná mnohem lépe 70%
Po přečtení spalte (2008)
...možná by ten film potřeboval nějakou operaci, ale ne kosmetickou operaci. Taková pletýnka s mákem, cukrem, solí, ořechy a začátky i konci, které čouhají na všechny strany...holt nezaujalo 50%
Drsný časy (2005)
Tak jsem jen zírala, co jsem si to k žehlení pustila. Pocit, že bych Baleovi tu žehličku pleskla přes obličej, mně provázel po celou dobu sledování...otázkou je, do jaké míry jeho všivou osobnost zformovala vláda a do jaké míry, to byl on sám....jak moc mise mohou poznamenat, je známo a tak se mi na konci do mozku vetřela myšlenka, že bych ho možná, i přes ten celkový odpor, co jsem celý film k němu měla, tou žehličkou zkusila přežehlit,............ale, pomohlo by to?? 75%
Street Kings (2008)
V krátké době můj druhý Ayer a přináší cestu do pekel a ještě dál, dlážděnou dobrými úmysly...85%
Slez ze stromu (2001)
Pokud žijete život, po kterém netoužíte, prostě jděte za tím vytouženým...Ifans je sympoš, role "podivínů" mu sedí, na tuto romantiku se příjemně koukalo a teď mne omluvte, jdu se stát rentiérkou:D 70%