Recenze (160)
Late Night with the Devil (2023)
Tak trochu jsem doufal že ďàbel bude svoji podobu prezentovat působivěji, ale nakonec to na mě neudělalo takový dojem
E.A. Poe: Podivný experiment (2014)
Herecké obsazení byl malý jackpot, překrásný film kterému nic nechybělo, poctivě vybudovaná atmosféra filmu který se nesnaží diváky lacině strašit ani v prostředí které si o to vyloženě říká
Noční koupání (2024)
Film kde se půlku filmu někdo topí a druhou se jen zvrací, atmosféra nulová, příběh neuspokojivý, jen pár zajímavých scén při potápění
Slotherhouse (2023)
Nikdy by mě nenapadlo že budu nenávidět něco v souvislosti s lenochody
Jeníček a Mařenka (2006) (TV film)
Líbí se mi že tradiční německé pohádky neztratili svoji duši, narozdíl od těch našich, kde zcenzurujou mrtvou mouchu
Renfield (2023)
Ať už to má být cokoliv, nefunguje to
Kráter (2023)
Musím si stěžovat, v obsazení chybí černá žena 🙀
Velryba (2022)
Je až šokující vidět nekomediální americký film o problematice obezity
M3GAN (2022)
Lepší než jsem čekal
RRRrrrr !!! (2004)
Tenhle jebnutý humor mi prostě sedí, i když po většinu času film působí jako by ho napsal sám neadrtálec