Recenze (160)
Věda je detektivka (2009) (pořad)
Uznávám že to vyšetřovaní je trochu trapný, stejně jako moderátoři, ale tady jde především o to co se (nejen)dítě naučí a může hravě využít v praxi...
Fur TV (2008) (seriál)
Někdy jsem měl problém popadnout dech, abych mohl ve smíchu pokračovat :D
Dead Island (2011)
Jedna z nejhorších FPS, co jsem kdy hrál, ale trailer byl pěknej ;)
Sinister (2012)
Celý film je postavený na atmosféře, která má kořeny v soundtracku, ve filmu tak najdeme jen pár lekacích scén, jedna z nich se ve filmu v naprosto stejné podobě opakuje dokonce 4x... Příběh sám o sobě není vůbec ničím novým, drží se šedé americké, novodobé klasiky, a tak vás v něm nečeká nic, co by jste v jiném (např. 3:15 Zemřeš, Sirotčinec, Osvícení, Tajemné okno,...) neviděli... Je to vlastně nová kombinace, jako by tvůrci tyto filmy rozpitvaly a snažil se z nich složit něco co ještě divák neviděl... Ve výsledku prostě sází na jistý průměr, to jestli se film stane hitem už záleží na sympatičnosti a výkonu hl. herců, šikovném kameramanovi a vhodném ozvučení, které je v tomto případě základním kamenem celého filmu...
Vím, co jsi dělal minulý pátek 13. (2000)
Odhalování identity vraha mě vážně dostalo :D A nejlepší stránka filmu? Hudba ;)
Legenda o "1900" (1998)
pohádkové, přímočaré...
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Paráda ;)
Kráska a zvíře (1946)
Tenhle film jsem viděl v 7 letech (před 13ti lety), dodnes mám v hlavě vzpomínky na ty následné noční můry, které mě poté doprovázeli řadu nocí...
Scary Movie 2 (2001)
K DVD tohoto filmu by měli přibalovat jointa, pak by to bylo dokonalé :) Tohle prostě není film, u kterého by se měl zapínat mozek ;)
Simpsonovi ve filmu (2007)
Ty jeden mrňavej........ :D