Recenze (135)
Oppenheimer (2023)
Dokonale natočená a neskutečně profesionální NUDA...
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Nemám co dodat, hvězná kvalita od sebemenšího detailu po celou atmosféru té doby... režisér je bůh
Metoda Markovič: Hojer - Poslední facka (2024) (epizoda)
Tak tohle je meganářez, tohle bude v první stovce... To má úplně všechno, co to má mít, atmosféru, neskutečnou kameru, krutej scénář... hudbu... ta doba z toho cáká... Já v tom vidím Tarantinovské momenty pro detail a ten styl... pecka
Grand Prix (2022)
Ten film strašně nefunguje ;(
Kdyby radši hořelo (2022)
Bohužel, slušně našlápnuto, potenciál velkej , herci super, ale prostě ta dezolátní hloupost, mě brala zážitek. Protože je reálná ;(
Můžem i s mužem (2023)
Proč ? O čem to bylo… musel jsem odejít, ale žena spokojená, asi to cílí na ženy :)
Buko (2022)
Film o lidech co potřebují mít pro koho žít. A středem je kůň Buko. nádherná odpočinková podívaná, kde lidství, klid, vesnice navodí tu krásnou atmosféru.
Spolu (2022)
Absolutní pecka !!! 90% stojí na Kozubovi, který má životní roli postiženého. Žilková překvapila, ani nevadí, že je ve škatulce poblblé nány z těch Babovřesk:)
Contratiempo (2016)
Film je dokonalej, od scénáře po finále. Jen kreténismus některých postav je brutal.
Kong: Ostrov lebek (2017)
Kokotina o neprůstřelné opišce… ztráta času