Oblíbené filmy (10)
Avatar (2009)
Pred sledovaním filmu: V rebríčku CSFD som bol mierne skeptický ako je možné, že sa tak rýchlo vyšplhal na popredné miesta top 200, a bol som v napätí kedy si ho pozriem. Po zhliadnutí filmu: J. Cameron to zas raz dokázal, ani neverím že bol obyčajným kamionistom :D AVATAR je tak detailne prepracovaný, že mi vyrazil dych :) Symbióza ľudu NA'VI s prírodou proti materiálnemu svetu. To bola jedna fantastická jazda ktorej som sa nevedel nabažiť, Jake Sully ma kompletne vtiahol do príbehu a človeku neostáva nič iné len sa nechať "Spláchuť" jeho príjemnou atmosférou :)....jednoducho som si ho musel pridať do TOP10 a nestačilo mi ho zhliadnúť len jeden krát!!! ....... 100%
Forrest Gump (1994)
Úsvit mrtvých (2004)
Tento film ako jeden z mála u mňa vyvolal naozaj strach, a to riadny! (Keď som ho 1x videl) :-D
Resident Evil (2002)
Séria filmov môjmu srdcu najbližšia :)
Constantine (2005)
Terminátor (1984)
Terminál (2004)
Hvězdná pěchota (1997)
"Hádam nechcete žiť večne!" Už som zistil aký je rozdiel medzi občanom a civilistom: 100% CENSURED
Dům u jezera (2006)
Veľmi dobrý film, dosť emotívny, ktorý ma dostal hneď od začiatku až dokonca a vôbec som sa nenudil. Prosto radosť pozerať! A Sandre to veľmi pristane :).... 90%