Recenze (794)
Planeta Krull (1983)
Z mista na misto s konstantnim pribiranim novych clenu a epizodnosti d&d, kostymy posbirane buhvikde (musketyr, riman, SM porno), lasery, sada kapesni magie, emzaci, trojzubec, prochazeni kamenem, sarumanuv yoda talk, zmateny pedofil (hey boy, give me a candy), obcasne umirani, tekuty pisek, superzbran, osudovost, kyklop, giganticky pavouk, sedmimilovi letajici kone a vsechny ostatni propriety na svych mistech. Skoda toho finalniho souboje (+ absence draka). Kycovita vykradacka (Star wars, LotR, Souboj titanu) s preplacanym scenarem desetileteho mozku a prekvapive dobryma kulisama. Beast has many weapons.
Bandolero! (1968)
Ploche, schematicke, prumerne. Chvilemi roztahane, chvilemi uspechane. A finale je fenomenalni neduveryhodna nuda. Stockholm syndrom s priceskem.
Temný případ (2014) (seriál)
Relativne temna detektivka (ackoliv o level jinde nez napriklad Zmizeni) s tradicne dobrou HBO kamerou a herci, bohuzel casto placa naprazdno, malo rozviji charaktery (i samy o sobe, natoz pnuti mezi nimi) a predevsim po cele sezone zustava pachut serialove naredenosti. Mimochodem me tez prekvapilo, jak nevyuzita je hudba. 1 serie: 80.
Banshee (2013) (seriál)
Roztomile becko ktere si je vedomo vlastni neverohodnosti, super charaktery, blba hlavni dejova linie. I tak nadprumerna zabava. S03 edit: cim dal tim lepsi, uz od zaveru druhe sezony jasne ctyri, v behu do Carpenterova finale jasnych pet. s04 zase lehce slabsi.
Perníkový táta (2008) (seriál)
nerealisticke postavy, otravny humorny prestreleny nadech, strasne me to nebavi
Černý kotel (1985)
Stoupa v1.0
Kdo přežije - Ostrov vykoupení (2011) (série)
příchod debilního RI, zrození Philipovy onanie nad Boston Robem a zároveň hluboký zářez v soutěži spodků, karmistická hasička, Stealth R Us 1.0... složení BR, god wants me to Matt, ovce a special agent a lovec krabů Sheppard nepřináší ani moc zábavy ani nepředvídatelnosti
Kdo přežije - Caramoan (2013) (série)
utopené zuby, namachrovaný krocan, mistr v zadržování dechu a double agent, důvěra Dawn jako cesta do pekel, deziluze v několika levelech - především fyzická hrozba je ničivá, neviditelná Brenda a castingové superpeklo ve kterém Corrine nastartuje sérii vyhazovů po které není komu fandit a zanechá diváky v dementním ufňukaném údolí.
Kdo přežije - Filipíny (2012) (série)
křesťanstvím proti zimě a dešti, kozy z Wall Street, brazilská chodící debilia, looserský Russel podruhé, rána kokosem jako lék, Pennerova megachyba, hráčská deziluze o big moves které nikdy nepřišly a spoustu času si pro sebe kradoucí tragédie jménem Lisa - někdo má mozek, někdo má bratra a to koupání Whelchelovy famílie v oblečení je taky dobře uhozené, závěrečné strategické utrpení se dalo čekat
Kdo přežije - Jeden svět (2012) (série)
posrané spodky, druhá rozumná černoška historie, Alicia a její ego svět, Tarzan z jiného vesmíru a argument pro legální zbraně jménem Colton