Recenze (794)
Nezkušené holčičky (1999)
První díl série, která se v mých patnácti šířila Libercem jak mor. Dialogy byly dost blbé i na porno a český dabing to ještě dorazil.
Nezlomný (2014)
Fragmentálně dobré (Deakinsova kamera, ale vlastně i jednotlivé scény by samostatně působily ok), jako celek uondaná tragédie bez ksichtu. Válečný film ze staré školy, u kterého se jakékoliv city k hlavnímu hrdinovy hledají těžko - definovaný tím, že je ital, nezajímá diváka celých 130 minut. Příchod flashbacků je vidět půl minuty předem, scény jsou buď příliš krátké nebo příliš dlouhé, jejich společným znakem však je, že nic nikam neposunou. Louis je během filmu provlečen různorodým utrpením, aniž by to zanechalo nějaký pocit, nebo alespoň nenudilo. Repetetivní lehce podprůměrná nuda, jejíž největší nedostatky vyplynou při srovnání s podobnými filmy (např. Boylovými několika hodinami a jedním kamenem). Vlastně se mi zdá, jako kdyby někdo bez talentu, touhy něco říct, schopnosti inovace a kombinace velmi schopně napodobil scény jiných filmů a pak je učebnicově poskládal. Svým způsobem je to mnohem horší než většina špatných filmů. Angelina to celé zvládla bez chyb a zároveň strašně špatně.
Než se setmí (2000)
Po skvělém Basquiatovi nám Schnabel představuje život kubánského buzíka, spisovatele Reinaldo Arenase, jehož život byl všechno, jen ne nudný. Stejně jako Schnabelův film.
Než si pro nás přijde (2007)
Jack Nicholson opět hraje Jacka Nicholsona, jak zajímavé...
Niagara (1953)
Marilyn byla stvořená pro technicolor. Nebo možná naopak. http://filmnoirblog.blogspot.com/2009/11/niagara-1953.html
Nic nás nerozdělí (2012)
Chvílemi pekelně hollywoodské (míjení se o vteřiny, náhodná setkávání), především tedy ke konci. Nicméně i tak režijní kvality značně převyšují průhledný a občas přitažený scénář. Především tedy ze začátku. Kamera a výborná práce se zvukem ostře odlišují Imposible od melodramatického kinoprůměru, emocionálně to funguje skvěle a Tom Holland je boží.
Nicota (2016)
Genericka vykradacka, ale vzhledem k ambicim to prekvapive slape i pres splacany scenar.
Night of the Blood Beast (1958)
Steve?
Nikdys nebyl (2017)
Docela slusna artova sracka. Kdyby se to nepokouselo byt podivny za kazdou cenu, mohlo to byt fakt dobry.
Ninja commando (1982)
Conan Lee hláškující jak Spider Man, ninja krtci, atomovka v kuličce, čarodějný záporák, souboj na chůdách, dům miliardy pastí, bowlingová koule jako zbraň a mnoho dalšího. Vrchol retardovaného žluťáckého humoru, ve kterém porno vládne světu. Bohužel to není moc vtipné - kultovní status nechápu.