Recenze (794)
Kdo přežije - Kaôh Rōng (2016) (série)
Taj a wtf splhani na palmu, Debbie the new Phillip, Calebova nesmyslna obet pro sul a pepr... relativne zabavna rada s retardovanym macho duem (pricemz oba byli imho dobri hraci dokud nebyli v jednom kmeni).70
Čarodějnice (2015)
Příjemně bez oklik a přímočaře k osmdesátkovému konci (který mi přijde boží).
Jak vyrobit vraha (2015) (seriál)
redneck parade
Nezlomný (2014)
Fragmentálně dobré (Deakinsova kamera, ale vlastně i jednotlivé scény by samostatně působily ok), jako celek uondaná tragédie bez ksichtu. Válečný film ze staré školy, u kterého se jakékoliv city k hlavnímu hrdinovy hledají těžko - definovaný tím, že je ital, nezajímá diváka celých 130 minut. Příchod flashbacků je vidět půl minuty předem, scény jsou buď příliš krátké nebo příliš dlouhé, jejich společným znakem však je, že nic nikam neposunou. Louis je během filmu provlečen různorodým utrpením, aniž by to zanechalo nějaký pocit, nebo alespoň nenudilo. Repetetivní lehce podprůměrná nuda, jejíž největší nedostatky vyplynou při srovnání s podobnými filmy (např. Boylovými několika hodinami a jedním kamenem). Vlastně se mi zdá, jako kdyby někdo bez talentu, touhy něco říct, schopnosti inovace a kombinace velmi schopně napodobil scény jiných filmů a pak je učebnicově poskládal. Svým způsobem je to mnohem horší než většina špatných filmů. Angelina to celé zvládla bez chyb a zároveň strašně špatně.
Já, Olga Hepnarová (2016)
V Ceskem rybnicku velky posun k lepsimu, za Polskem nicmene zaostavame (Ida).
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
s01: pecka, s02: prilis mnoho zvratu
Ida (2013)
Nová polská nová vlna.
Tati, chyť mě (2014)
nekde mezi rodinnym dramatem a totalni srackou
Osm hrozných (2015)
Film, který si v polovině stopáže sebevědomě podkopne nohy a ustojí to. Kombinace velkého ega a sedmdesáti milimetrů.
Jessica Jones (2015) (seriál)
Kdyby jen Jessica nebyla taková píča...