Recenze (1 336)

Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Marvel a jeho Quantum chujovin před zeleným plátnem jen tak neomrzí. Absence pořádného záporáka je pak zřejmě povinností. Otázkou zůstává, proč v tom bordelu musí hrát Kirk Douglas a Dudley Moore?

Velcí bratři (2008)
Komedie se Scottem jsou sázkou na jistotu. Prakticky celou svou kariéru drží linii, kterou v Prcičkách nastolila jeho ikonická role Stiflera, takže člověk ví, do čeho jde. Znovu tedy hraje macho divočáka se zálibou v chlastu a holkách. Přídavkem je odmítání zodpovědnosti a slušné práce. Zaměření na děti však příliš nepotěší a finále v kostýmech je čiré peklo.

Děti Nagana (2023)
O Naganu, ale bez skutečného hokeje. O dětech a jejich snech pro dospělé pamětníky, kteří zažili otevírání zlaté brány a přepisování dějin českého sportu. Pánek se snažil, z vlaku ukázal domácí násilí, křečovitě obsadil i Haška, ale funguje mu tam pouze nostalgie. Bohužel je to hrozně amatérské a nedotažené.

Za vším hledej ženu (2022)
Když Vašutovi táhlo na padesát, tak jeho poprcávání před kamerou bylo ještě vtipné a hlavně uvěřitelné. Tady má však těsně před důchodem a navíc posledních deset hrál pouze v reklamách na Prostenal a Lidl, takže jeho obsazení je střelou úplně mimo. Šťastná má vůbec zvrácenou představu o romantické komedii. Postavy jsou bezcharakterní zrůdičky. Vše naštěstí zachránil zábavný živel Tereza Rychlá.

A pak přišla láska... (2022)
Holý se ani na druhý pokus nepoučil. Sice poukazuje na nesmyslnost všemožných ezo hovadin, ale zároveň točí, jako kdyby podobné procesy podstoupil. Tomicová dostala kopačky podezřele blízko době natáčení filmu, který plive na chlapy, takže zrovna její spolupráce na scénáři je těžká křeč.

Zrcadla ve tmě (2021)
Holý evidentně býval mladistvý intelektuál, ale takový blábol prostě nemůže opustit střižnu. Lidi, neblázněte. Art může být skvělá věc, ovšem nevyžádané strašení tanečním divadlem je fakt humus. Koho bude iritovat 36 otázek lásky, tak se z bonusového úkolu určitě posere.

Zásnuby na dobu neurčitou (2012)
Segel si vzal na paškál fenomén zásnub a hodně záleží na tom, zda divák přistoupí na jeho hru. Jde o koně z Apatowovy stáje, a tak zde samozřejmě hrají prim vulgarity, perverznost a černý humor. Obsazení je však boží (za mě Blunt a Brie) a dvě hodiny ve společnosti nesourodé dvojice utečou jako voda.

Kopačky (2008)
Segel se s tím vůbec nemazal. Pro uspokojení dámské části publika ukázal kládu a nezapomněl ani na pánské osazenstvo. Bell je bez debat jasná desítka a Kunis v Hula Hula verzi se ani nevejde na stupnici. Prakticky celý děj filmu je umístěn do atraktivní lokace a povedly se zakomponovat i tradiční Apatow vibes.

Medená veža (1970)
Hlavní roli dostaly po zásluze Tatry. Medená veža má velmi jednoduchý příběh o lidské hlouposti a žárlivosti, který je v pravidelných intervalech prokládaný záběry na horské hřebeny. Kruté finále je možná trošku na sílu, ale Vášáryová byla raketa a rozumná stopáž je zase zárukou, že ve filmu není jediné hluché místo.

Vikingové (1999)
Při natáčení Vikingů se evidentně střetlo několik tvůrčích vizí a logicky tak vznikl paskvil, který střídá světlé momenty s tragikomickými. Vůbec však není jasné, o čem to původně mělo být. Crichtonova předloha zřejmě nebude takové terno. Tajemní nepřátelé jsou jen primitivové. Seveřany vede český rodák Kulich. Do toho tam celou dobu Banderas žvatlá něco španglicky a hraje si na Araba.