Recenze (8)
Šimpanzi (2012)
Krásný obraz, krásný příběh, příjemné vyprávění i hudba. Hlavně se koukat na full HD.
Páteční večeře (2011) (seriál)
Miluji britské filmy a seriály. Drsná rodina, páteční večeře kde nezůstane kámen na kameni a šílenej soused. Paráda!
Carnivale (2003) (seriál)
Výborný seriál!! Díl od dílu zjišťujeme další a další tajemství zvláštního cirkusu. Výborná scéna, hudba a herecké výkony zvedá tento seriál hodně vysoko. Díky HBO!
Cesta na tajuplný ostrov 2 (2012)
Obrovský barevný kýč.Jediná schopná scéna je let na obří včele před útočícím ptákem. Ale dětem by se to mohlo líbit.
Batesův motel (2013) (seriál)
Po shlédnutí celé série bude čekání na druhou dost dlouhé, Seriál mě chytnul hned od začátku. Norma je manipulativní matka díl od dílu víc a na Normanovi je čím dál víc vidět jeho "zvláštní chování". Díky tvůrcům za hlavní představitele, protože oba jsou velice přesvědčiví.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Po shlédnutí pilotního dílu jsem nevěděl, jestli dál seriál sledovat. Po dalších dílech mě děj začal vtahovat a lačnil po dalších informacích kdo je kdo. Jessica Lange mě naprosto dostala. Hudba a scéna byli natolik přesvědčivé, že jsem někdy ani nedýchal. Celou sérii mám za sebou a chybí mi to.
Hostel III (2011)
Velice slabý film. Nečekal jsem žádný zázrak ale čeho je moc, toho je příliš. Nevýrazní herci, nevýrazná scéna, prostě nic. Předchozí díly byly natočeny aspoň trochu přesvědčivě. Takže už proboha žádné díly.
Kdopak by se vlka bál (2008)
Příjemný a dojemný film viděný dvěma dospěláky. Dorotka Dědková v roli Terezky je kouzelná.