Recenze (190)
Útěk do divočiny (2007)
Skvela kamera, natoceno v realnych exterierech, skvelej vykon Hirsche. Po dvojim zhlednuti je hlavni postava pro me porad rozporuplna - je to frajer, kterymu rozumim, nebo rozmazlenej egoistickej fracek, kteryho mit doma, tak rezu od rana do vecera?
Městečko South Park (1997) (seriál)
Season 1 - 5*
Quantum of Solace (2008)
Bond 22 - hodne zvlastni, ale me to perfektne sedlo
Casino Royale (2006)
Bond 21 - skvele! Craig je, pres vsechnu puvodni neduveru, perfektni. Jen ten restart serie me trosku sere
Zlaté oko (1995)
Bond 17 - prvni a nejlepsi Brosnanovka. Ale stejne zamrzi, ze se na to Dalton vykaslal...
Povolení zabíjet (1989)
Bond 16 - jeden z mych nejoblibenejsich. Dneska by se o tom mluvilo v superlativech, tenkrat to bohuzel u kritiky moc nezabodovalo, tezce nedoceneny.
Dech života (1987)
Bond 15 - skvele, skvele, skvele, Dalton je ne nejlepsi, ale predloze nejvernejsi Bond.
Vyhlídka na vraždu (1985)
Bond 14 - tech 5 je ze sentimentu, prvni Bond, kteryho jsem videl...
Chobotnička (1983)
Bond 13 - po FYEO trosku pokles dolu, ale furt parada.
Jen pro tvé oči (1981)
Bond 12 - nejlepsi Mooreovka, navrat ke starejm dobrejm down to earth dilum