Recenze (20)
Sissi (1955)
telegrafieren
Flynn Carsen 3: Jidášův kalich (2008) (TV film)
druha hviezda je bratrancova
Quantum of Solace (2008)
toto nieje bondovka, postavu bonda som nikdy nemal rad, preto mam tohto bonda, co bondom neni, velmi rad
Rodná zem (1953)
genetique to vystihol, suhlas, nadhodnotenie si vsak odpustam
Speed Racer (2008)
F1 krizena s rely v sate burtonovho wiliho wonku, cakal som viac
Paříž spí (1925)
tak dynamicky strih som v tak starom filme nevidel, krasa
Jazzový zpěvák (1927)
nebyt hovorenych pasazi a pesniciek film by nic nestratil, ale to ze s nimi nic neziskal, tak to sa stala niekde chyba, skoda, od prveho filmu so zvukom som rozhodne cakal viac
Velkej biják (2007)
vdaka vtipnym titulkam a autorskym vsuvkam, inak total odpad
Stezky slávy (1957)
Väčšiu nenávisť k filmovej postave vo mne nevyvolal žiadny iný film