Recenze (12)
Portrét dívky v plamenech (2019)
Víc takových portrétů, prosím.
Logan: Wolverine (2017)
To bylo tak smutné! Všichni v kině pořád seděli a čekali a ono nic, byl to konec. Šla jsem na to s pramalým očekavaním "další wolverine", ale bylo to skvelé.
Městečko Twin Peaks - Epizoda 15 (2017) (epizoda)
Nejtemnější díl, so far.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Barvitě vylíčená specifická různorodost Trumpových voličů na americkém venkově se smířlivým koncem. Už na něj dlouho všichni čekali.
Assassin’s Creed (2016)
Hypnotická audiovizuální nálož s dějem tak akorát a přesvědčivými hereckými výkony... Nečtěte recenze co píšou, že je to blbost a jděte na to! :)
Doba temna (2016)
Napínavý špionážní thriller na pozadí japonsko – korejské okupace. Přestože plné zajímavých zvratů, situací a obrazů, bylo tam něco plíživě „amerického" co mi zážitek znepříjemňovalo. V druhé polovině, ovšem není moc čas přemýšlet nad tím co je jak a proč, takže i tahle výhrada zmizí a pohltí vás neúprosný děj.
Mladý papež (2016) (seriál)
Spojte sérii renesančních obrazů baladou o životě a instituci, o které se točí buď jen příběhy o pedofilních postavách nebo náboženských fanaticích, ne že by se tady tyto motivy taky nevyskytovaly, a dostanete barevnou mozaiku – překvapivou, fascinující, zábavnou, prostě jízda.
Pasažéři (2016)
Romantický nicmoc příběh na pozadí módní přehlídky ve scifi prostředí. Proč tohle někdo natáčí? Netuším.
Příchozí (2016)
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi člověkem, pardon i mimozemšťanem, takže asi entitou. Dobrá scifi s neotřelou zápletkou. Mám neodbytný pocit, že nutně budu muset přečíst i předlohu :)
Pustina (2016) (seriál)
Vypadalo to, že v Česku se dobré seriály už nikdy točit nebudou a je to tady. Drsný, nebo spíš obyčejný, příběh života na české vesnici s kriminální zápletkou. Několik dílů jsem si musela zvykat na to, jak je to syrové a děsivé. Ke konci už trochu začínal ztrácet tempo, ale pro změnu se zúročovaly v průběhu rozehrané postavy a situace. Působivé, díky za něj!