Poslední recenze (11)
Drsný časy (2005)
Za mňa najlepší film Davida Ayera.
Captain America: Občanská válka (2016)
WAU, žasnem. Ani raz som sa nechytil za hlavu s vedomím, to si robia srandu ?! Naozaj som sa nenudil a so záujmom sledoval marvelovku až do konca, čo je u mňa ozaj zázrak. Trilógiu Iron Mana mám moc rád, ďalšie tímovky moc nie. Ale toto sa ozaj dalo pozerať a s chuťou si to zopakujem. Možno práve absencia Thora a toho zeleného prispela k zážitku, nebolo to preplácané prázdnymi, rádoby vtipnými rečami a neprehľadnou CGI akciou. Inak všetko ostatné sedí ako riť na šerbel, postavy, uveriteľná zápletka ... o tom viacej v iných komentároch. Marvel je týmto filmom v mojich očiach na správnej ceste. Avšak, koľko im takýto seriózny tón vydrží ? :/
O kuřatech a lidech (2015)
Úchyláreň v dobrom slova zmysle. Freaky čierno - mystifikačný humor á la Zelenka. Nie je to typ filmu, ktorý sadne každému, ale správne nastavených divákov zaručene rozhodí ale pobaví. Najdivnejší film za véééľmi dlhú dobu. Za mňa 85% a rozhodne si to rád pozriem znovu. Mads Mikkelsen je živel !