Recenze (259)
Odložené případy (2003) (seriál)
Škoda, že se víc nevěnujou osobnímu životu detektivů :(
Sils Maria (2014)
Par velmi dobrych scen, nicmene jsem tak nejak porad cekala na pointu.. ktera neprisla. Chvilemi jsem se velice nudila a kirsten mi obcas silene lezla na nervy. Ve chvili, kdy bych se radeji podivala na to skvele scifi (zkazu alianci pro lasku!), jsem se rozhodla pro podprumerne hodnoceni.
Predestination (2014)
Hvezda navic za skvelou zabavu. Uz nikdy pro me nebude pouzdro od housli to, co driv. Je jasne, proc se narodila retardovana.
Zmizelá (2014)
Vždycky, když už jsem si myslela, že vím, tak se ukázalo, že vím, ale úplně jinak! Možná bych věděla správně, kdyby to nebylo tak dlouhé a já v průběhu nezapomněla, co bylo na začátku. Ale i tak!
Lights Out (2013)
Nejděsivější okamžik cca v půlce, konec již méně... přesto 5* pro dokonalou atmosféru.
Šílenství Debory Loganové (2014)
Ničím výjimečné, ničím speciální, průměrné, spíš horší. Skvělá scéna na konci. 40 %.
Transformers: Zánik (2014)
Kristaboha to byla ale neuvěřitelná sračka. Aspoň už v žánru není komedie...
Transformers 3 (2011)
Víc rozplizlého, míň vtipu...
TRON: Legacy 3D (2010)
Rozvleklá neonová nuda...
Osm statečných (2006)
Krásné hvezdicky. A 5* protoze vas miluju :)