Recenze (259)
Dirk Gently's Holistic Detective Agency (2016) (seriál)
Zatim top LSD seriál
Stranger Things (2016) (seriál)
Zhlédnuto za den. Už se těšim na druhou sérii.
Hannibal (2013) (seriál)
Nesnášim, když jsou v seriálu postavy úplně dementní. 3. rada srazi hodnoceni na same dno, omg u zadnyho serialu jsem se snad jeste tak nenudila
Eva Nová (2015)
Geniální herecký výkon Vašáryový se snaží zachránit poněkud plochý příběh... a neúnosně statické záběry zátiší a vůbec.... 60 %
Ať vejde ten pravý (2008)
Jsem si celou dobu rikala, ze uz jsem to nekde nekdy videla... A ono jo!
Fargo (2014) (seriál)
První série je dechberoucí, o to větší zklamání přichází s tou druhou.
Babadook (2014)
Na začátku skvělý antikoncepční snímek, atmosféra vygradovaná... Prvoplánovitě naservírují divákovi spratka, kterýho by člověk řezal od soumraku do úsvitu, a pak vás přimějí mu fandit. Některé nelogičnosti strhují jednu hvězdu, každopádně dívat se doma sama po tmě - tak skvěle jsem se dlouho nebavila.
Purpurový vrch (2015)
Předvídatelný podprumer...
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Skvěle jsem se bavila!
Hadi v letadle (2006)
Chudák kočičkovej! :(