Recenze (139)
Bílá královna - Láska ke králi (2013) (epizoda)
Vydržím vůbec druhý díl?
Smečka (2020)
Ještě jedno Bandi a začnu se holit...
Viktorie - Král za vodou (2017) (epizoda)
Tohle měla být vánoční epizoda
Za pět dvanáct (2020)
Skvělá kamera. Ale ta nuda. Konec mi byl dost jedno.
Nebe s.r.o. - Vzhůru na cestu (2021) (epizoda)
Uteklo to tak rychle, že to ani nezačalo! Udržujte rozestupy :-D
Příběh služebnice - Chicago (2021) (epizoda)
Rozvleklé, nelogické, naivní. Konec... mo dejme tomu. Ještě jeden díl a uvidím. Nejlepší opět teta Lydie.
Příběh služebnice - Přejezd (2021) (epizoda)
Všichni tam mají svoje trable, nehraje se tu na konečné sluncem zalité řešení. A to se mi líbí. Nikdo nežije ukázkový život. A všech lze litovat. To je to sdělení.
Kukačky - Epizoda 13 (2021) (epizoda)
Vyvrcholení. Ale ne úplně mi to sedlo.
Kukačky - Epizoda 12 (2021) (epizoda)
Myslím, že mi předposlední dil zvedne laktaci asi...
Kukačky - Epizoda 3 (2021) (epizoda)
Tak pane, Sabina Remundová mne rozbrečela.