Recenze (198)
Od soumraku do úsvitu (1996)
První polovina se tváří ve stylu jako Takoví normální zabijáci (navíc ta Juliette tam) a vypadá to že ten horor sem někdo zapsal náhodou. Druhá polovina pak vše vysvětluje a zvedá hvězdné hodnocení na čtyřku :)
Střílejte na Francouze! (2003)
A ty jsi? Já jsem Nula. No super - já jsem jednička, tady je dvojka, tam trojka ...
Cirque du Soleil: Quidam (1999) (divadelní záznam)
Tohle je opravdu cirkus s velkým C kterému se žádný jiný cirkus nepodobá. Krásné prostředí, výborná hudba, pěkný příběh prolínající skrze jednotlivá představení, kde u některých člověk doslova "valí oči z důlků". Naživo to musí být nádhera ...
Špinaví, prohnilí lumpové (1988)
Michael Caine jako ústřední postava komedie? Zábavný film s povedenou zápletkou i celou pointou :)
Richard Hammond's Top Gear Uncovered (2009)
Je k tomu, aby se člověk stal moderátorem TG, spousta peněz, materiálu, času, cestování, znalostí, lidí a nevím čeho ještě? NE - svůj TG si můžete natočit doma nebo na dovolené a to skoro zadarmo. Tak nějak křeček začíná tento svůj film a hned poté co nechá motorkáře projet "po domě svých rodičů" usedá do Dakarského speciálu, Italských supersportů, nechá něco vybuchnout, něco zdemolovat .. prostě tak nějak TopGearovsky popře to začáteční tvrzení :)
Elitní zabijáci (2011)
Posledních 20 minut je senzačních (židle, metro, poušť), vše co tomu předchází je ale trochu natahovačka - až pár dobrých - především bojových scén. Jinak mí oblíbenci Statham a Owen v jednom filmu, De Niro kterej se prakticky jen mihne, Yvonne Strahovski vypadá na některých snímcích mnohem starší a jako třešnička Dominic Purcell o kterým jsem absolutně netušil že to je on - koukám na titulky a říkám si "To je jako on?". Lepší tři hvězdy ;)
Lord of the Dance in 3D (2011) (divadelní záznam)
Flatley že má 53 let? Tomu se skoro nechce věřit. Show vychází z klasického Lord of the Dance, ale přidává nové prvky a modernější pojetí jak hudební, tak pódiové - k houslistkám se přidává bicí nebo rocková kytara, klasické kulisy střídají velké LED tabule. To nejlepší - základ - ale zůstává stejné ... výborná show.
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Počítal jsem to - po celých 12 letech jsem opět zavítal do místního kina. První den po rekonstrukci, hned první představení (pokud nebudu počítat volné promítání po slavnostním znovuotevření). A hned ve velkém stylu. Klasicky hláškující Simon Pegg, okouzlující Paula Patton, Jeremy Renner kterej mě jen a jen ujistil v tom, že jeho herecká filmografie bude dlouhá a bude stát za to, kraťas Pavla Kříže i Sawyera a nakonec nezdolný Tom Cruise, kterého nezastaví ani písečná bouře. Výborné momenty, "známá" místa, pulzující atmosféra. Co víc si přát - snad jen ať na pokračování nečekáme opět 5 let ;)
Nákaza (2011)
Je to ten typ filmů co můžu a jak vidím na plakátu logo biohazard nebo radioaktivita, skoro se mi rozzáří oči ;) Tím to ale v případě Nákazy takřka skončilo - film sice velice pěkně vytváří pandemickou atmosféru a sází na samá velká filmová jména, ale sám o sobě to není nijak moc akční film - na podívání dobrý, ale zítra si na něj už asi moc nevzpomenu.
Assassin's Creed: Embers (2011)
Assassin's Creed je pro mě celkem srdeční záležitost - především pak druhý díl a jeho pokračovaní. Stěží dnes najdete hru, která by měla tak výborný příběh, na kterém si autoři dali opravdu záležet, na kterém je celá hra perfektně postavená a který Vás zabaví na několik dnů (a ne pouze na několik málo hodin jak tomu dnes často bývá). Assassin's Creed dnes ale není pouze hra, jde i o výborné "dodatečné" filmečky, které naprosto úžasně doplňují odehraný příběh - vždy v jiném stylu, vždy v jiném duchu. Embers nádherně (myšleno příběhově, graficky bych byl na třech hvězdách) vykresluje a zároveň uzavírá život Ezia Auditore da Firenze a zároveň nabízí mnoho otázek k třetímu dílu .... Requiescat in Pace Ezio