Recenze (152)
Záhada modrého pokoje (1933)
Krásné nedotažené věci, jak se dá čekat o začínajících průkopnických snímků. Například věčně střílející pistole, která nepotřebuje nabíjení :-).
Zálesák (1966)
Jsem na pochybách, zda se o tomto filmu dá mluvit jako o romantickém. Romantiky je tam totiž asi tolik jako akčních záběrů v Popelce. V každém případě vynikající film těžící maximálně z drsnosti Olivera Reeda i půvabů Rity Tushingham.
Vražda v Orient expresu (1974)
Docela pěkný film, u kterého oceňuji, že Poirota hrál někdo jiný než Suchet. I když vím, že Poirotovo chování je i v knižní předloze poněkud výstřední, nejsem nadšený z toho, že ani Albertu Finneymu nebylo dovoleno jej zahrát poněkud civilněji; zejména bez toho hulákání a rozmáchlých gest. Oboje se hodí snad ještě do divadla. I když i tam by to na mne působilo zvláštně.
Coach Carter (2005)
Tenhle film jsem chtěl vidět, ale po pěti minutách jsem ho stopnul. Český dabing je u toho filmu katastrofální. Film nehodnotím.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Co mě na tomto filmu zaujalo nejvíc, je střet idealistů s realitou :-D. Pitomej Američan s mozkem vymytým náboženstvím a vírou v neodporování zlu vynadá Rambovi, že zabil ty, kteří chtěli zabít je. Obdivuju Stalloneho, že se mu něco takového podařilo natočit.
Jurský park (1993)
Kdysi jsem to viděl při preméře v kině a byl unešen. Před dvěma lety jsem se na to chtěl kouknout podruhé, dávali to v televizi. Nevydržel jsem u toho ani 10 minut. Herci hrají, jak kdyby je sebrali v nákupním středisku, za efekty žádné plusbody dávat nebudu.
Pozemšťan (2007)
Obrovské překvapení, že lze natočit famózní komorní konverzační sci-fi odehrávající se v současném reálném prostředí v reálném čase bez jediného trikového záběru. Tvůrce sice evidentně částečně obšlehnul knižní bestseller Svatá krev a svatý grál od Baigenta a spol., ale výsledná směska je skvělá.
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Jako komedie mizerné, jako parodie průměrné, jako krimi blbost, jako akční zoufalé.
Kmotr (1972)
Kdyby ten film měl o nejmíň půlhodiny míň, dal bych víc hvězdiček. Poslední půlhodinu jsem se u něj nudil.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Neuvěřitelně stupidní děj, příšerně stupidní dialogy založené na slovech fuck a fucking, bezčelné použité hudby. Naprosto ukrutná nuda.