Recenze (177)
Deníček moderního fotra (2021)
Deníček dopadl jako nekvalitní odšťavňovač od Horsta Fuchse. Upoutávka a námět je perfektní (stejně jako kniha), ale převedení do praxe se zase jednou nepovedlo. Je to škoda, protože potenciál má film intergalakticky nekonečný.
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Žijeme v době, kdy existuje lék skoro na všechno. Pak je ale sem tam nějaká výjimka. Od chvíle, kdy práva na SW přebral Disney jsem měl jenom několik důvodů k úsměvu a tenhle počin mezi ně nepatří. Dobrých pět minut jsem se celkem bavil, ale oproti cekové stopáži to je jen kapka v moři. RIP Star Wars. Váš majitel se nestydí urážet pověst legendy a doufá, že to ZASE fanoušek kousne... ne, tohle byla poslední zoufalá tečka.
Rozhněvaný muž (2021)
Poslední roky už je těžké si pustit nějaký akční film bez předpokladu, že to bude další propadák. Leč jsem k filmu přistoupil obezřetně, byl jsem mile zaskočen. Ve všech ohledech je film velmi dobrý, místy perfektní. Něco jako Rambo - Do pekla a zpět... už vlastně moc nečekáte a dostanete talíř řízků, dobrej salát a k tomu poctivě uvařený pivko.
Miranda (2009) (seriál)
To co v prvních dílech bylo vtipné se neustálým opakováním stává trapné a poslední série už je ala Tak jde čas = Nekoukatelné.
Planeta Česko (2017)
Dokument si na nic nehraje a tou nejhezčí formou ukazuje krásy našeho bezprostředního okolí. Díky za to.
Mach, Šebestová a kouzelné sluchátko (2001)
Jedna hvězda za film a druhá hvězda za moje mini me, které fílm přikoval na 100%. Ano, provedení uspokojí pouze čtyřleté. Ostatní se obrňte trpělivostí.
U Konce světa (2013)
V tomhle filmu se buď najdeš, nebo ne. U mě platí ta první varianta.
Pán tygrů (2020) (seriál)
Real U.S. baby! Každý kdo tam byl ví, že přesně takhle šílené to může ve státech být :)
Whiplash (2014)
Hudební filmy mám většinou rád, ale tentokrát jsem sledováním vyloženě trpěl.
Zoolander (2001)
Dnes po desátém shlédnutí přidávám hvězdu, protože se pokaždé bavím a vlastně ani nevím, co bych filmu vytknul. Ano, je to blbost, ale parádně udělaná.