Recenze (49)
Divoši (2012)
urcite sa dalo vytazit viac myslienka dobra koniec tiez ne zly no prilis sladke uprostred a take rambovkse kde dvaja tahaju proti kartelu. Ono by nic na to nebolo ale jeden z nich by mal byt Chuck Noris
Jump street 21 (2012)
lepsi priemer
Let (2012)
podla mna jedna pecka s velmi slusnym koncom nemam rad happy end ale tu to stalo zato
Sinister (2012)
jeden z tych lepsich hororov
Rebelka (2012)
prijemna pohodicka na nedelne popoludnie
Nespoutaný Django (2012)
no az take dokonale to nebolo dost vela veci mi tam chybalo od Tarantina som videl aj lepsie pecky taky lepsi priemer
Mama (2013)
akoze som sa mal bat ? no neviem neviem cakal som ovela viac podla vasich hodnoteni ale nic moc a to som pozeral s priatelkou a s tou ani raz neseklo cize sklamanie
Atlas mraků (2012)
Odporucam. Uz dlho som nic tak dobre nevidel a kludne by to mohlo mat aj 5 hodin
Bourneův odkaz (2012)
No cakal som viac, alebo sa dalo z toho vytazit viac.
Skyfall (2012)
Cakal som viac. Sklamanie z mojej strany.