Recenze (390)
Flintstoneovi (1994)
Kreslené seriály jsou vždy lepší než film, ale viděla jsem dvojku - tak jsem mírumilovná!!
Flintstoneovi 2 - Viva Rock Vegas (2000)
ale fuj! to je opravdu prasárna"
F. L. Věk (1970) (seriál)
Ta kniha je přitom tak nudná!!! Jak z toho dokázal F.Filip udělat zábavu? Jak je možné, že pak natočil "komedie" s L. Sobotou! Jak to, že je Brzobohatý tak dobrý? A co Jan Tleeskač?:-)))
Fontána (2006)
Velmi přeceňovaný film. Filmový ekvivalent "stravitelných mouder" Paula Coelha.
Forrest Gump (1994)
co na tom všichni máte? Mě se to sice taky moc líbilo, ale ne na nej film všech dob! navíc odpudivý český dabing....
Francouzská spojka (1971)
Pro me rodice prulom v zanru - pro me vsak mirne nadprumerna kriminalka! Je az zarazejici, kolik lidi tenhle film napodobilo!!!(neco jako Vesmirna odyssea)
Francouzský polibek (1995)
romantická komedie - co chcete? Meg Ryan? Co k čertu chcete:-)
Frida (2002)
Celkem fádní příběh, ale naprosto úžasná výtvárná stránka filmu!!! Výkon Salmy Hayek byl take velmi slušný, ale více se mi líbil A. MOlina (Čokoláda). Takže: jednu * za opilé tango, jednu * za Salmu a Molinu, jednu za obrazy F. Kahlo a poslední za E. Nortona, Banderase a Rushe!
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
rozhodne ne tak dobré jako Mrtvy muz. Obcas prilis nudné... oceňuji některém výborné nápady, ale uprimne mi to moc nesedlo..
G. I. Jane (1997)
Ridley Scott mě zklamal... opět...