Recenze (965)
Dracula 2000 (2000)
U Draculy 2000 se vždycky skvěle bavím.A ne kvůli tomu,že by to bylo nějaké moje guilty pleasure,ale prostě ho považuji za dobrý film.A nedoceněný.Jasně že se to nedá srovnávat s Coppolou,ale snaha o originální přístup se v mém případě rozhodně neminula s účinkem.
Dredd (2012)
Zvrhle mě bavil i devadesátkově dementní Dredd se Slyem, ale tohle je po fanboyovské stránce někde úplně jinde. Boží zábava s drsňáckým Urbanem a žánrově přesnou Lenou Headey, která je stvořená pro opakování ve skupince podobně nadšených individuí. Těším se!
Drive Angry (2011)
Jako záchrana Cageovy kariéry je to průser,jako béčkový výplach na jedno použití více než dostačující.Amber Heard je božsky sexy,Fichtner je cool,Cage strašný...prostě vše,co je potřeba k solidní zábavě.Je to sračka,ale v porovnání s Honem na čarodějnice vlastně pecka.
Dr. No (1962)
První bondovka a hned jsem se spálil.Pro někoho začátek nové filmové etapy a trvalá součást historie kinematografie,pro mě nezajímavý začátek nezajímavé série,která si mou částečnou náklonnost získala jen v několika málo částech a to navíc velmi přechodně.
Drsný Harry (1971)
Kriminálka,která definovala značnou část sedmdesátých let i Clintovy kariéry.Výborně navozená atmosféra,skvělý záporák a hlavně postava Harryho Callahana,to vše dělá z filmu nezapomenutelný kult.
Dr. T a jeho ženy (2000)
V podstatě hodně zajímavé,bohužel nedotažené.Tento film navíc hezky dokládá,jak končila Altmanova kariéra - u milých,umluvených filmů se skvělými herci,které si už ovšem nic velkého za cíl nekladou.Nic proti,ale moc to neodpovídá jeho auře zásadního režiséra.
Drtivý dopad (1998)
Jedna z nejslabších velkoprodukcí 90. let,proti níž je Armageddon,jak ho nijak zvlášť neadoruji,fenomenální velkofilm.Drtivý dopad je nezáživný,rutinně odvyprávěný a v hlavě naprosto neutkví.
Dům na Carroll Street (1988)
Poslední film,ve kterém můžeme zahlédnout záblesky velikosti Petra Yatese.Plus báječný Patinkin.
Dům na konci ulice (2012)
Plytký horůrek, pro který je škoda jak Jennifer, tak divákova času.
Dům na 92. ulici (1945)
Atmosférický noir jak má být,velmi příjemné překvapení.