Recenze (965)
Nebezpečná rychlost (1994)
Jeden z nejzásadnějších akčních filmů 90. let.A to je co říct,když si člověk uvědomí,že devadesátky byly zásadními akčními filmy přímo přeplněné.Á propos,tady byla Sandra Bullock ještě zatraceně sexy!
Strom života (2011)
Terrence Malick je režisérský mág,který dokáže obrazem,zvukem a hudbou vyprávět naprosto dechberoucí příběhy dechberoucím způsobem.Práce s herci nemá obdoby,přepečlivost každého záběru ohromuje,síla celkového obrazu je přímo symfonií pro všechny divákovy smysly.Malickovy filmy nejsou pro každého,uznávám.Že to ale velká část publika stále nechápe,vytrvale se na ně dívá a pak na ně hází špínu,to je věc,kterou nepochopím asi nikdy.
REC (2007)
Naprosto fenomenální,nejlepší film točený "blair-witch stylem",který k této látce dokonale sednul a udělal z ní naprosto výjimečný počin.Nenacházím chyb.
Zpěv o Jimmiem Blacksmithovi (1978)
Naprosto úžasný snímek,bohužel taky naprosto neznámý.Pokud budete mít příležitost jej vidět,neváhejte,jen stěží narazíte na mrazivější snímek o rasismu a násilí.
48 hodin (1982)
KULT! Praotec buddy movie,podle kterého by se tento žánr měl začít vyučovat na filmových školách.
Vinnetou (1963)
Nejlepší zfilmovaná mayovka.Atmosférou,příběhem,prostě vším.
Můj nejmilejší bar (1996)
Pro podobný filmy mám slabost.A Steve Buscemi by měl režírovat častěji,jde mu to moc dobře.
Cyrano z Bergeracu (1990)
Nečekal bych,že se Cyrano někdy dočká dokonalé adaptace.A vida,ono jo!
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Nejoriginálnější,nejvtipnější a nejchytřejší krimi komedie posledních deseti (dvaceti?) let.Co taky čekat od člověka,který psal dialogy pro Joe Hallenbecka nebo Riggse a Murtaugha?Neodolatelná kombinace krimi-thrilleru s crazy komedií,navíc okořeněná geniální dvojkou Kilmer-Downey,mě asi nikdy neomrzí.
Prolomit vlny (1996)
Fantasticky silný film a jediný režijní počin Larse von Triera,který mě dokázal skutečně uhranout.Nevím jistě,nakolik je to právě jeho zásluha,nicméně Prolomit vlny bylo pro mě zážitkem,na jaký se skutečně nezapomíná.