Recenze (965)
Jeremiah Johnson (1972)
Naprosto fantastický film,který diváka fascinuje o to víc,když si uvědomí kdo jej režíroval a jak moc se vymyká z jeho obvyklého stylu.Pollack s Redfordem ukázali úplně novou tvář a já jsem jim za tzo nesmírně vděčný.
Zdrojový kód (2011)
Nemám slov... Na podobně našlapané,bez výhrad zahrané a dokonale funkční a propracované sci-fi jsem čekal hodně dlouho.A dočkal jsem se! Překvapujue mě,jak Duncan Jones od svého adorovaného,ale pro mě přehnaně vyhypovaného debutu Moon,režijně vyzrál a začínám věřit,že s ním do filmového světa opravdu přišel spasitel novodobé sci-fi,který nám snad ještě dá spoustu podobně vypiplaných žánrových prací,podle kterých by se klidně mohlo vyučovat na filmových školách.Ano,jsem nadšený,možná až neobjektivně a fanboyovsky,ale když mě nějaký film přiměje zapomenout na to,že bych na něm mohl hledat chyby a jen si ho od začátku do konce užívám,nemůžu mu dát jiné než maximální hodnocení.Prostě fenomenální záležitost.
Zápisník jedné lásky (2004)
Přesně takhle se mají točit slaďáky! Brilantní ztvárnění osudové lásky s geniálním Goslingem a slaďounkou Rachel McAdams.Nejlepší romantický film poslední desetiletky a Nicka Cassavetese budu rozhodně pozorněji sledovat.
Odtud až na věčnost (1953)
Nestárnoucí klasika a nejlepší film Freda Zinnemanna,jednoho z největších režisérů Hollywoodu ve 40. a 50. letech.Osudová romance na pozadí událostí v Pearl Harbor přesně tak,jak to Michael Bay nedokázal.
Nebe (2002)
Nejsilnější film Toma Tykwera,fenomenálně odvyprávěný,silný,zahraný s naprostým nasazením a odhodláním vytvořit velký film.To se povedlo na výbornou.
Vřískot 4 (2011)
Promiňte,vím že nadhodnocuju.Ale osobně považuji první díl Vřískotu za jeden z nejvýznamnějších hororových filmů všech dob,dvojku za velmi rafinovanou parodii na překombinované sequely a trojku za možná zprůměrované,ale přesto relativně důstojné zakončení trilogie.A čtvrtý díl dělá pro hororový žánr druhé dekády 21. století totéž,co jednička pro polovinu 90. let.Sofistikované žánrové cvičení,kterému nechybí nadhled,napětí a hlavně inteligence.Na film jsem se strašně těšil,ale zároveň se obával,že z něj bude zklamání roku.Nestalo se a Wes Craven nám předložil nejlepší horor za posledních několik let.Film,který definuje žánr znovu na hodně dlouho dopředu.Moje radost z poctivé žánrové práce v záplavě všech těch Sawů a Paranormal Activity je nezměrná,proto těch přehnaných,upřímných a nadšených pět hvězdiček.
Smrt panen (1999)
Těžko objektivně hodnotit snímek,který vás naprosto rozsekal.Stačí jen jediné slovo: Uzemňující!
Falešná hra s králíkem Rogerem (1988)
Naprosto kouzelný noir smíchaný s animovaným filmem.Bob Hoskins v životní roli,Bob Zemeckis v nejlepší formě,tohle prostě muselo skončit jako kultovní legenda.A taky že jo.A neříkejte mi,že ten film zestárnul!
28 dní poté (2002)
Postmoderní perla v záplavě tuctových krvavých fláků a dost možná nejlepší horor desetiletí.Danny Boyle přesně namíchal poměr mezi nervydrásajícím žánorvým kouskem a kousavou společenskou satirou,v čemž mu značně pomáhá koncertující Cillian Murphy a perfektně navolená hudba.Parádní kousek,který bude kultem.
Neuvěřitelný zmenšující se muž (1957)
Naprosto neuvěřitelný film a to nejen s ohledem na dobu vzniku,protože ani dnes pro něj nenacházím sebemenší příměr.Vzácný skvost,kdo viděl,ten by si toho měl vážit.