Recenze (567)
Rick a Morty - The Ricklantis Mixup (2017) (epizoda)
Asi doposud nejpůsobivější díl seriálu.
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Nostalgie.
Ginny a Georgia - Nejhorší zrada od dob Jordyn a Kylie (2021) (epizoda)
Zakončení se povedlo, asi nejlepší díl. Čekám 2. řadu.
Seaspiracy: Pravá tvář udržitelného rybolovu (2021)
Po tomhle silném dokumentu jsem zase o něco radši, že ryby a zvířata obecně už skoro 7 let nejím. Protože ty následky rybolovu jsou pro celou planetu vážně brutální.
Tatínek (2004)
Pan Svěrák byl, je a zůstane jedním z nejlepších českých tvůrců. Hodně upřímný, chytrý a milý člověk.
Kukačky (2021) (seriál)
Zbytečně se to táhlo, každý díl začínal dlouhými X minutami toho, co bylo, a končil tím, že vyzradil většinu scén dílu následujícího. Některé herecké výkony tragédie (např. postava Martina), naopak třeba Marcela pro mě neznámé herečky skvělá, stejně tak malý autista. Celkově na 2,5/5*.
V síti (2020)
Masakr.
Middleditch & Schwartz (2020) (pořad)
Takhle jsem se u improvizace dlouhou nepobavil. Výborný!
Šťastné a veselé a tak podobně (2019) (seriál)
Po pilotu moc není důvod se dívat dál, ač to měl pár vtipných míst.
Ranč - Tam, kde končíš, chtěl bych dojít (2020) (epizoda)
Příjemné zakončení celého seriálu.