Recenze (567)
Jumanji: Další level (2019)
Zbytečně dlouhý, recyklace už viděného, místy mě to vůbec nebavilo. Slabší 2.
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
Krásný, a zároveň dost smutný. Nezbývá než věřit, že lidstvo změní přístup k planetě a špatné prognózy se dokáží zvrátit.
Hubieho Halloween (2020)
Ale mělo to pár světlých momentů, jinak docela cringe. 30 %
Číslo 9 (2009)
Minimálně pro ten vizuál to stojí za to zkusit.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Nádherný prostředí, standardně skvělý Leo, efektní záběry kamery a příběh, kde indiáni nejsou vykresleni klasicky jen jako ti zlí... Z posledního záběru mrazí.
Nevyřízený účet (2013)
Předvídatelná linka, ale když od začátku fandíte klaďasovi, který to nemá lehké, a těšíte se, až si to nakonec se všemi padouchy stylově vyřídí, tak vás to vtáhne a i tohle akční béčko si užijete. A mě to bavilo!
Divočáci (2007)
Oddychovka, od který se nesmí moc očekávat a pak se i pobavíte. 50 %
Zombieland: Rána jistoty (2019)
Stejně jako jednička fajn oddychovka, Woody je jak jinak než skvělej. Jinak prostě takový recyklát. 50 %
Ta druhá (2020)
Mělo to svý momenty.
Historie pro začátečníky - Rychlé občerstvení (2020) (epizoda)
I jak bylo zmíněno na konci, pokud chcete chodit do fast foodů, jezte aspoň rostlinné varianty. Je to plus pro vaše zdraví i planetu.