Recenze (124)
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Jedna hvězda za písničky od Abby, druhá za Pierce Brosnana
Paddington (2014)
Moc jsem nečekal, ale nakonec to nebylo špatné. Nechápu některé hloupé a rádoby vtipné komentáře zde diskutujících.
Marek Ztracený - Léto 95 (2017) (hudební videoklip)
Text skvělej pro toho, kdo to pamatuje. Krásná Dara, nádherná Tereza, slušivá Bílá. Z Bartošky pohoda přímo sálá. Za mě plnej počet :)
Dávám tomu rok (2013)
Fakt jsem se bavil. Britskej humor asi není pro každého, jak tak koukám na hodnocení, ale mě to nevadí.
Chuck - Chuck a tlustá paní (2008) (epizoda)
Ten konec. Ten byl prostě šesti hvezdičkovej.
Mikulášovy patálie (2009)
Dal bych sest hvezd. Bohuzel to nejde.
Teorie velkého třesku - Regenerace Protonů (2017) (epizoda)
Nejdříve jsem uvažoval o čtyřech *, ale super dr. Protona musím dat pět😁
I dva jsou rodina (2016)
Silný zážitek z filmu. Citlivější povahy ke konci radši nekoukat :)
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Dve hvezdy za prvni dily.
Teorie velkého třesku - Účinné formy sbližování (2017) (epizoda)
Prozatím nejlepší díl série.