Recenze (150)
Action Man (2000) (seriál)
Jako dítě jsem to zbožňoval, prostě nemůžu jít pod 4 hvězdy.
Temný obraz (2006)
Drogy nejsou vůbec špatný.. Mk?
Kouzelná školka (1999) (pořad)
pedo shit!
Siska (1998) (seriál)
Dávám jednu hvězdu za geniální jméno hlavní postavy...
Hostel II (2007)
Podle mě byla jednička nuda, tady už se neděje vůbec nic.
Hostel (2005)
Hvězda za gore, jinak odpad!
Napoleon Dynamit (2004)
Mají ta kuřata velké spáry?
Nenarozený (2007)
Jeden z nejvtipnějších filmů (těch špatnejch) co jsem kdy viděl. Pro maximální pobavení doporučuju s českym dabingem.
Chlapec, který spatřil vlkodlaka (1973)
Vlkodlak s maskou z papírnictví co vydává zvuky jako starej sound blaster. Fanatický křesťani co si myslej, že vlkodlak znamená konec světa... Je to prostě nehorázná prdel a já to beru jako kultovní film.
Klub tajných agentů (1996)
Hulk Hogan tak jak ho mám nejradši! S bandou divnejch dětí co zachraňujou svět.