Recenze (341)
Americký sniper (2014)
Nejlepší Clintův film od Gran Torina.
Whiplash (2014)
Asi to nemáš, nebo jo?
Pořád jsem to já (2014)
Jeden z těch lepších. Julianne Moore je tu na Oscara.
Zůstaň se mnou (2014)
Zakončení na setinu přesné. 90%
Zmizelá (2014)
Na plný počet to není ale přesto je to tak intenzivní zážitek.
Pojedeme k moři (2014)
Na poprvé celkem dobré. Uvidíme s čím Mádl příjde příště. Teď už mě začíná víc zajímat jako režisér, než jako herec.
Rande na dvě noci (2014)
Skvělá dvojice :)
Železná srdce (2014)
Ayere Ayere, zatim třetí kousek a zase za 5*, pomalu se z tebe stává můj oblíbenec. Fury je parádní podívaná, která vystihuje 100% válečnou atmosféru, podtržená překvapivě dobrými hereckými výkony. Nejlíp natočená válka za posledních minimálně deset let. Adept na film roku.
Vejška (2014)
Z Vejšky takovej kult "pro teenagery" jako z Gymplu rozhodně nebude, kdyby Vejšku vypustili na net jako dodatek k Gymplu s čtyřiceti minutovou stopáží, tak budiž ale na celovečerák je to strašně málo materiálu a navíc se mi nezamlouvá Vorlovo herectví. Vorel st. je docela schopný režisér, teď už jenom dostat do ruky lepší scénář.
MovieZone Live! (2010) (pořad)
Baví mě to víc a víc, humoru přibejvá :D :D Nejlepší díly 42, 58