Recenze (1 397)
Pán prstenů: Prsteny moci - Série 1 (2022) (série)
Snažil jsem se k seriálu přistupovat s otevřenou myslí a jsem velmi spokojen!Bylo by tady samozřejmě spoustu věcí,které ne tak zcela pocházejí z pera mistra Tolkiena,četl jsem Silmarilion,ale myslím,že tvůrci látku uchopili velmi dobře!Doufám,že pokračování bude na úrovni a moc se těším!!!
O Cemitério das Almas Perdidas (2020)
Tak kdyby tohle natočil někdo v 70.-80.letech minulého století, např. Fulci apod., neřeknu ani popel. Ale v roce 2020, to se na mě nezlobte, to je trošku ubohost, takováhle pičovina. Gore dobrý, to je tak všechno, možná ještě ta indiánka, ta by šla! 😉
Mlčení (2016)
Vizuálně velmi dobře natočeno, tématicky už mě až tak neoslovilo, pročež mi vychází dobrej průměr.
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Tahle politická dramata nejsou zrovna můj šálek čaje,ale musím uznat,že to bylo dobře podáno,poučné a zajímavé.
Chlapectví (2014)
Nádherné,opravdu vynikající.Zpočátku trošku těžší na orientaci v ději,časem jsem se naladil na tvůrcovu vlnu a film si užíval!
Gaia (2021)
Pozoruhodné,opravdu zajímavý horor.
Nepřátelé (2017)
Už dlouho jsem nedal 5 hvězd a tohle si určitě zaslouží!Drsný,syrový příběh s emocionálním podtextem,výborné herecké výkony,určitě doporučuji!!!Trochu se mi vybavil australský film Proposition,i když rozhodně nechci srovnávat,jen ty scény z divočiny a podobně.
Proti vlastní krvi (2016)
Tenhle druh filmů mám moc rád,ale tohle mě fakt nebavilo,i přes dobré herecké obsazení.
Brimstone (2016)
Pozoruhodné drama,Guy Pearce byl vysloveně odporný!
Pasažéři (2016)
Tenhle film se mi přesně trefil do nálady,slušné sci-fi ,scénář sice jednodušší,ale fungovalo to,spokojenost!!!