Poslední recenze (8)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Tenhle film v první řadě trpí nepříliš dokonalým scénařem. První půlka filmu je čistý popis postav tak jak jsme je viděli už mnohokrát a nebylo třeba tento popis znovu ukazovat, v tom to aspoň pochopil film Marťan. Co se týče linie Batmana, ta byla nejvíc nedotažená a i když se Affleck snažil tak z toho vyšel paskvil. Pokud mělo jít o reset serie Batmana, tak se jim to vůbec nepovedlo. Herecké obsazení až na Afflecka bylo totálně mimo. Superman, tam už si scénaristi trochu víc pohráli, i když sami tvrdili, že tohle mělo být regulérní pokračování Muže z oceli, ale příběh byl o proti prvnímu filmu naprostý nedodělek. Celkově film působí jako směs několika různých filmů poskládaných nepříliš dobře do sebe. Co mě nejvíc iritovalo, bylo to, že celý film byl už v traileru ukázan, ve filmu nebylo takřka nic nového. Herecké obsazení, kromě Afflecka u mě totálně propadlo. Jediné plus na tomto filmu jsou maximálně efekty. Takže za mě 2 hvězdy, jedna za hlavní roli Batmana a jedna za CGI. Jinak to byl podle mě hodně nedotažený film.
Resident Evil: Odveta (2012)
Začátek nic moc, potom chvilku je tam scénář dobrý +-15 min po začátku a pak to zase upadá. Čekal jsem víc na to jak se to zpočátku tvářilo. Co na to říct mám z toho dojem Hry kterou hraje někdo jiný, což už tu někdo psal. Je to příběhově o ničem. 3D to může být pěkné, ale jinak budete z toho filmu znechuceni.
Partička (2009) (pořad)
Nevím proč, ale víc se mi líbí česká verze partičky